تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه روسیه

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، فارس نوشت: یک مقام اتحادیه اروپا گفت دو فرد و چهار شرکت روسی به خاطر همکاری در ساخت پل کریمه مورد تحریم قرار می گیرند.

تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این دیپلمات اتحادیه اروپا به خبرگزاری تاس گفت: سفرا درخصوص اضافه کردن دو فرد و چهار شرکت به لیست تحریم های روسیه به خاطر همکاری در احداث پل در منطقه کریمه توافق نموده اند.

این مقام اروپایی اضافه کرد: شورای اروپا بر اساس رویه کتبی اعمال این تحریم ها، تصمیم رسمی خود را اعلام خواهد نمود.

این رویه کتبی درپی استقبال کشورهای عضو این اتحادیه و نبود اعتراض نسبت به آن شروع شده است. این تحریم ها به دلیل داشتن جنبه فنی، بدون بحث و گفت وگوی متعاقب، پس از تأیید شورای اروپا به اجرا در می آیند.

اتحادیه اروپا تیر ماه سال جاری طی نشستی در مقر خود در شهر بروکسل در بلژیک، به طور رسمی تحریم های مالی علیه روسیه را به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد. سران اتحادیه اروپا با ادعای عدم اجرای کامل توافقنامه مینسک به منظور برقراری آتش بس در شرق اوکراین، تصمیم به تمدید اقدامات محدود کننده علیه روسیه گرفتند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه چندی قبل در همین زمینه تلفنی با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو کرد و گفت، در بحبوحه همه گیری کرونا حفظ تحریم های یکجانبه غیرقانونی و غیر مشروع است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 466

به "تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های تازه اتحادیه اروپا علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید