تاریخ رونمایی از تلفن های هوشمند Realme سری Q2 مشخص شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، Realme به طور رسمی کرد تاریخ رونمایی از گوشی های سری Q2 خود را اظهار داشت.

تاریخ رونمایی از تلفن های هوشمند Realme سری Q2 مشخص شد

به گزارش خبرنگار ، ریلمی برای اولین بار در سال 2010 با نام اوپو ریل در چین معرفی شد. ریلمی در حقیقت برند جدا شده از شرکت اوپو الکترونیک اوپوالکترونیس در سال 2018 است؛ که به یک شرکت مستقل با نام تجاری Realme تبدیل شد. در ماه گذشته شنیدیم که Realme در تاریخ 13 اکتبر از تلفن های هوشمند سری Q2 رونمایی خواهد کرد و اکنون این تاریخ توسط Realme در Weibo تایید شده است؛ جایی که تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد رویداد معرفی در 10 صبح در چین آغاز می شود.

سری Q2 شامل دو تلفن هوشمند، Q2 و Q2 Pro است. Realme هنوز هیچ معیناتی از هیچکدام از این تلفن ها را اعلام نکرده است، اما پوستری که سازنده تلفن چینی در Weibo به اشتراک گذاشته است، نشان می دهد این دو گوشی از اندروید 11 با Realme UI 2.0 پشتیبانی می کند، چیزی که ماه گذشته توسط یکی از مدیران Realme اعلام شده بود.

  • نتایج اولین بنچمارک از گوشی Realme C17 معین شد

گوشی Realme Q دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 5/6 اینچی فول اچ دی پلاس با ناچ قطره ای برخوردار است که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل را با نسبت ابعاد 19.5:9 ارائه می دهد و نسبت 6/90 درصدی صفحه نمایش به قاب جلویی گوشی را برای Realme Q به همراه آورده است. در قلب Realme Q شاهد حضور پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 712 کوالکام هستیم و اندازه رم و حافظه داخلی گوشی در سه مدلی که عرضه خواهد شد متفاوت است و شامل 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

اگرچه هنوز معینات رسمی Q2 Pro در دسترس نیست، اما معین است که مدل غیر پرو دارای چه معیناتی است و صفحه پشتی چرمی با نوشته Dare To Leap دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 489

به "تاریخ رونمایی از تلفن های هوشمند Realme سری Q2 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از تلفن های هوشمند Realme سری Q2 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید