بایرن مونیخ آماده فروش آلابا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مدیران باشگاه بایرن مونیخ گزینه فروش مدافع اتریشی خود را روی میز دارند.

بایرن مونیخ آماده فروش آلابا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دیوید آلابا که یکی از ارکان اصلی پیروزیت های سال های اخیر بایرن مونیخ بوده است، به نظر می رسد در آستانه ترک آلیانتس آره نا واقع شده است. نشریه انگلیسی تلگراف با انتشار گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ در فکر فروش این مدافع اتریشی در پنجره نقل وانتقالات تابستانی پیش روست.

آلابای 27 ساله قرارداد کنونی اش با باشگاه بایرن مونیخ در انتها فصل آینده به انتها خواهد رسید و مدیران این باشگاه آلمانی در صورتی که پیروز به تمدید قرارداد او نشوند، در این تابستان آلابا را در لیست فروش قرار خواهند داد تا از انتقال او سود ببرند. بایرنی ها اخیراً پیروز شدند قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر را تمدید نمایند.

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، مورد توجه باشگاه هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و پاری سن ژرمن واقع شده است، این در حالی است که ارزش او در بازار نقل وانتقالات 50 میلیون یورو تخمین زده شده است.

هاسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ چند ماه پیش در واکنش به شایعه علاقه مندی باشگاه چلسی به جذب هافبک اتریشی باواریایی ها با پیشنهادی 60 میلیون پوندی گفته بود، دیوید آلابا فروشی نیست. پیش از این رسانه های آلمانی هم خبر داده بودند بایرن قصد تمدید قرارداد آلابا را تا سال 2025 دارد، اما دستمزد درخواستی این بازیکن برای امضای قرارداد جدید، مذکرات را پیچیده نموده است.

این مدافع اتریشی که توانایی بازی در پست هافبک را هم دارد، اخیراً در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای درباره آینده حرفه ای اش و احتمال تمدید قراردادش با بایرن مونیخ گفته بود: ما ضرب الاجلی برای تمدید قرارداد نداریم. در هفته های پیش رو خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر همه چیز خوب است.

دیوید آلابا تا به امروز در 380 بازی از رقابت های مختلف برای باواریایی ها به میدان رفته و پیروز شده 30 گل هم به ثمر برساند. او با سرخپوشان مونیخی به 18 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس لیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 281

به "بایرن مونیخ آماده فروش آلابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ آماده فروش آلابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید