گزینه های جانشینی سولشر در منچستر یونایتد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تیم فوتبال منچستریونایتد تحت راهنمایی سرمربی نروژی خود، عملکرد پرنوسانی داشته است.

گزینه های جانشینی سولشر در منچستر یونایتد

به گزارش خبرنگار ، تیم فوتبال منچستریونایتد با راهنمایی اوله گونار سولشر هنوز تیمی ناامیدکننده و پرنوسان است. پس از نتیجه خوب مقابل نیوکاسل، منچستریونایتد متحمل شکست غیرمنتظره مقابل در لیگ قهرمانان اروپا شد.

پس از این شکست سولشر بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفته است. مدیریت او بر تیم در حین بازی ها باعث سردرگمی طرفداران می گردد. منچستریونایتد در حال حاضر بیشتر به درخشش بازیکنانش تکیه می نماید و کمتر شبیه تیمی منسجم با راهنمایی یک مربی خوب است.

در این گزارش ما به آنالیز 4 سرمربی که می توانند جایگزین اوله گونار سولشر در منچستریونایتد شوند می پردازیم.

منصوب شدن آنتونیو کونته به اسم سرمربی منچستریونایتد نکات مثبت و منفی زیادی دارد.

کونته شخصیتی متغیر دارد که باعث می گردد هیچگاه از تیمش راضی نگردد و در پی موفقیت های بیشتر برود. با این حال شخصیت کونته در تیم های اینتر میلان و یوونتوس نشان داده که او سرمربی کاربلدی است.

این مرد ایتالیایی اکنون یکی از برترین سرمربیان فوتبال دنیا است. او با یوونتوس چلسی و اینتر میلان قهرمان لیگ برتر شده و به خاطر نبوغش در مسائل تاکتیکی مشهور است. شاید شیوه بازی کونته مورد استقبال طرفداران منچستریونایتد قرار نگیرد، اما ذهنیت برنده شدن او همان چیزی است که شیاطین سرخ در دوران پسا فرگوسن به آن احتیاج شدیدی دارند.

به چند علت منچستریونایتد با شیوه تاکتیکی زین الدین زیدان همخوانی دارد.

رئال مادرید تحت راهنمایی زیدان تیمی پر از ستاره بود و این سرمربی فرانسوی در طول 2 دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو کار های تحسین برانگیزی انجام داد. بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و رافائل واران با سبک کاری زیدان آشنایی دارند. این 2 بازیکن نقش مهمی در موفقیت هایی که رئال مادرید با زیدان به دست آورد ایفا کردند.

زیدان بعلاوه وقتی سرمربی رئال مادرید بود، علاقه زیادی به جذب پل پوگبا نشان داد و مادریدی ها تا آستانه جذب او پیش رفتند، اما در نهایت انتقال هافبک فرانسوی به سانتیاگو برنابئو، تحت تاثیر سنگ اندازی های مدیران باشگاه منچستر یونایتد عملی نشد.

حضور برندان راجرز در لیورپول نباید باعث گردد که منچستریونایتد او را به اسم یک گزینه بالقوه در نظر نگیرد. راجرز در سال 2014 لیورپول را به نایب قهرمانی لیگ برتر رساند. این سرمربی اهل ایرلند شمالی سپس به سلتیک رفت و 2 قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند با این باشگاه کسب کرد. سپس در سال 2018 با لسترسیتی به لیگ برتر بازگشت.

لسترسیتی راجرز فوتبال جذابی بازی ارائه کرد و در فصل جابجایی انتخاب های هوشمندی کرد. این سرمربی 48 ساله در کار خود ایراداتی هم دارد، اما تاثیر مثبتی که بر قرمز ها و روباه ها گذاشت، او را به یک گزینه وسوسه انگیز برای نیمکت منچستریونایتد تبدیل می نماید.

اریک تن هاگ در دوران حضورش در آژاکس کار های چشمگیری انجام داده است. به نظر می رسد که این سرمربی هلندی به زودی راهنمایی تیم عظیم تری را به دست بگیرد.

تن هاگ در سال 2017 سرمربی آژاکس شد و با این تیم به 2 قهرمانی اردیویسه دست یافت و آژاکس را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. استعداد هایی مانند فرانکی دی یانگ، ماتیاس دلیخت و دونی فن د بیک تحت نظر او شکوفا شدند و با قرارداد های سنگینی راهی تیم های عظیم اروپا شدند.

این سرمربی 51 ساله پیش از این به اسم یکی از گرینه های راهنمایی بایرن مونیخ مطرح شد و تابستان سال جاری گزینه راهنمایی تاتنهام بود. فن د بیک که سابقه کار با تن هاگ در آژاکس را دارد، می تواند از ورود احتمالی او به اولدترافورد سود ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1045

به "گزینه های جانشینی سولشر در منچستر یونایتد" امتیاز دهید

5 کاربر به "گزینه های جانشینی سولشر در منچستر یونایتد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های جانشینی سولشر در منچستر یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید