باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: 450نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند.

باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید

ابراهیم کریم زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 450 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند که از این تعداد کمتراز 10 نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته تمامی جشن های گلریزان درماه مبارک به صورت مجازی برگزار می شود، شرح داد: در سال گذشته تعداد 334 نفراز زندانیان جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند که از این تعداد 11مورد زن ومابقی مرد بودند.

کریم زاده اظهار کرد: جمع کل بدهی های پرداختی زندانیان آزاد شده توسط خیرین در استان، بیش ازیک میلیارد و 340میلیون ریال بود.

رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مبلغ گذشت شاکیان طی سال گذشته 438 میلیارد و 751میلیون ریال بوده، اظهار کرد: همچنین مبلغ 26 میلیارد و 234میلیون ریال نیز مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده از طریق نقدینگی خانواده پرداخت شده است.

کریم زاده درخصوص بیشترین آمار ورودی محکومان مالی نیز یاد آورشد: آمار ورودی محکومان مهریه و بدهکاران مالی در جرایم غیر عمد استان بالا است که باید برای کاهش این آمار چاره ای اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری حضوری جشن های گلریزان شماره حساب 1313 نزد بانک ملی و شماره کارت 6037997599095420 برای دریافت کمک های نقدی خیرین آذربایجان غربی درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 858

به "باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید