این سدان برقی مرسدس بنز رکورد سرعت را می شکند، عکسرندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند، عکس

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، برابوس در جدیدترین پروژه خود به سراغ سدان برقی EQS رفته است. بیشتر تغییراتی که اتفاق افتاده مربوط به ظاهر این خودرو است.

این سدان برقی مرسدس بنز رکورد سرعت را می شکند، عکسرندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند، عکس

امیرمسعود عابدین:لوگوی برابوس در سراسر خودرو جایگزین لوگوی مرسدس بنز شده است.

ادوات فیبرکربنی در قسمت پایینی سپر جلو جلب توجه می نمایند.برابوس می گوید که لیپ نو جلو باعث کاهش قدرت اکسل در جلو می گردد و ثبات هندلینگ را در سرعت های بالاتر بهبود می بخشد.

کیت ارتقای آیرودینامیکی ساخته شده از فیبرکربن در کنار رینگ های نو 22 اینچی مونوبلاک، ضریب درگ این خودرو برقی را تا 7.2 درصد بهبود می بخشد.در نتیجه، برد EQS با یک بار شارژ با سرعت بین 99 تا 139 کیلومتر بر ساعت در مقایسه با ارقام موجود تا 7 درصد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | ماشین مخصوص آن ها که بنز معمولی را نمی پسندند

رندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند/ عکس

دیفیوزر و اسپویلر نو، تعادل خودرو را در سرعت های بالا بهبود می بخشد.کمبود اگزوزهای بزرگ و مجذوب کننده برابوس در این دیفیوزر به شدت احساس می گردد.

این خودروی لوکس دارای دو موتور برقی با قدرت 649 اسب بخاری و گشتاور 950 نیوتون متری است که تفاوتی با نسخه استاندارد خود ندارد.

قیمت نسخه استاندارد EQS در حال حاضر چیزی حدود 150 هزار دلار به علاوه هزینه های حمل و نقل و... است.اما برای خرید مدل برابوس آن باید بیش از دو برابر پولی که در جیب تان دارید، خرج کنید!قیمت نهایی برابوس EQS چیزی حدود 330 هزار دلار تمام می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1484

به "این سدان برقی مرسدس بنز رکورد سرعت را می شکند، عکسرندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سدان برقی مرسدس بنز رکورد سرعت را می شکند، عکسرندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید