تور فرانسه ارزان: افتتاح یک مجموعه تفریح بزرگ در پاریس

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در این مقاله نگاهی کوتاه و سریع به یک پارک نو بزرگ الجثه تفریح و تفریحی در مرکز عشاق، پاریس بیاندازید.

تور فرانسه ارزان: افتتاح یک مجموعه تفریح بزرگ در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

یک پارک تازه تجاری و موضوعی قرار است در سال 2024 در فرانسه افتتاح گردد. این پارک غول پیکر دارای طیف وسیعی از امکانات تفریحی از جمله یک پارک آبی، پیست اسکی در فضای بسته و ترن هوایی های واقعیت مجازی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی جهان است.

یوروپا سیتی یا شهر اروپا (EuropaCity) یک شهرک فرهنگی، تفریحی و تک فروشی با مساحت 800 هزار متر مربع است که قرار است در منطقه گونس (Triangle de Gonesse) در ناحیه ایل دو فرانس در شمال پاریس ساخته گردد.

با سرمایه ای حدود 3.1 میلیارد یورو (3.6 میلیارد دلار) از بخش خصوصی، تجربیات متعددی در زمینه فرهنگی، تفریحی، خرید و آشپزی ارگانیک در این مجموعه وجود خواهد داشت. یوروپا سیتی به وسیله گروه معماری بیارکه اینگلس (Bjarke Ingels Group) طراحی خواهد شد و در همین حین، هشت ساختمان در این مجموعه، موضوع مسابقه بین المللی معماری و طراحی شده به وسیله شرکت های دیگر خواهند بود.

فعالیت های تفریحی در این مجموعه شامل یک پارک موضوعی، سیرک، سالن کنسرت، پارک آبی، پیست اسکی در فضای بسته به همراه شیب های مصنوعی برفی و یک محوطه کوهنوردی یخی، می شوند. مرکز فرهنگی فیلم یوروپا سیتی دارای تکنولوژی ترن های هوایی واقعیت مجازی خواهد بود و برای بچه ها نیز، یک مرکز فرهنگی مخصوص وجود خواهد داشت.

در قلب یوروپا سیتی، ده هکتار محوطه جنگلی و یک مزرعه شهری تعبیه خواهد شد. این پروژه طی یک فرآیند جامع مشاوره عمومی در سطوح مختلف، رشد و پیشرفت نموده است. این پارک تازه میخواهد 31 میلیون بازدیدکننده در سال داشته باشد.

این پارک تنها 30 دقیقه با مرکز شهر پاریس فاصله دارد و وسایل حمل و نقل عمومی و مترو برای دسترسی به این منطقه برای بازدیدکنندگان فراهم است. وقتی که به این پارک برسید می توانید با دوچرخه یا پای پیاده در آن، بگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یوروپاسیتی به این سایت رجوع کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1242

به "تور فرانسه ارزان: افتتاح یک مجموعه تفریح بزرگ در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: افتتاح یک مجموعه تفریح بزرگ در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید