ارائه 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود صنعت لوازم خانگی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رویداد نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران برگزار گردید.

ارائه 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود صنعت لوازم خانگی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به همت شبکه ملی فن بازار ایران، رویداد نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت ، پنجشنبه 27 آبان ماه در سالن 43 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

دبیر شبکه ملی فن بازار ایران در جریان برگزاری این رویداد گفت: توسعه فراوری لوازم خانگی در کشور با افزایش درخواستهای فناورانه از صنایع همراه بوده است در این راستا ضرورت وجود ساز و کاری معین برای معرفی احتیاجها و ظرفیت های موجود در عرضه های نوآورانه و اختراعات به عموم مردم و صنعتگران بیش از پیش به چشم می خورد.

محمدصالح خالقی ادامه داد: ما در شبکه ملی فن بازار ایران در پی معرفی اختراعات و نوآوری های شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سولوشن پرووایدرها به صنعتگران برای رفع احتیاجهای صنعت و یاری اکوسیستم فناوری کشور هستیم. در این راستا شبکه فن بازار ملی ایران به همت کارگزار منطقه ای استان قزوین رویداد فستیوال نوآوری های لوازم خانگی و صنایع وابسته را در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران برگزار کرد. هدف از برگزاری این رویداد معرفی نوآوری ها و اختراعات شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سولوشن پروایدرها در حوزه صنایع لوازم خانگی به فراوری نمایندگان این حوزه بود.

او اضافه نمود: هدف ما معرفی نوآران داخلی به فراوری نمایندگان لوازم خانگی است تا این شرکت ها بتوانند احتیاجهای خود را با دانش بومی رفع نموده و نسبت به افزایش سطح فراوریاتشان اقدام نمایند.

خالقی گفت: برای اجرای این طرح با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها ارتباط برقرار کردیم تا فراوریات و اختراعات نوآورانه خود را برای ما ارسال نمایند. در حال حاضر حدود 52 اختراع و نوآوری فناورانه از شرکت های دانش بنیان کشور به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد. همه این 52 اختراع و نوآوری در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر شبکه ملی فن بازار ایران گفت: این 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود و حل چالش های مرتبط با داخلی سازی قطعات و محصولات در زمینه یخچال، فریزر، گرمایش، سرمایش و لوازم آشپزخانه هستند که از این میان 10 طرح مختلف که با آنالیز های انجام شده قابلیت یاری به رفع احتیاجهای داخلی را دارند در رویداد فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی معرفی شدند.

خالقی ادامه داد: در این رویداد طرح های نوآورانه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های داخلی در زمینه های هوشمند سازی (اینترنت اشیاء)، طراحی صنعتی، خدمات، کاهش انرژی، نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی فروش و منابع انسانی، مواد اولیه و اینترنت چرخشی ارائه شد.

خالقی در خاتمه اضافه نمود: شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هایی که در این رویداد حضور ندارند نیز می توانند با مراجعه به دفتر فن بازار منطقه ای قزوین به صورت حضوری یا به وسیله سامانه، با ارائه دستاوردهای فناورانه خود در زمینه صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته ضمن ارتباط با بروکر مربوطه، نسبت به معرفی آن به صنایع اقدام نمایند. بروکرها نیز همکاری درخواست نماینده احتیاج و رفع نماینده آن را مدیریت می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1150

به "ارائه 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود صنعت لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود صنعت لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید