احیاء خانه بسکتبال همدان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خانه بسکتبال همدان که به هیات جودو واگذار شده بود بار دیگر به این رشته ورزشی بازگردانده شد.

احیاء خانه بسکتبال همدان

خبرنگاران همدان- خانه بسکتبال همدان که 9 ماه قبل با تصمیم دستگاه ورزش این استان به هیات جودو واگذار شده بود، بار دیگر به این رشته ورزشی بازگردانده شد.

تیرماه امسال دستگاه ورزش همدان در اقدامی عجیب مدیریت خانه بسکتبال این شهر با قدمت 40 ساله را به هیات جودو واگذار کرد.

خانه ای که میعادگاه ستاره های سابق بسکتبال همدان بوده و 6 تیم در رده های سنی مختلف نیز در این مکان فعالیت تمرینی و مسابقه ای داشتند.

خروج بسکتبال از سالن تختی باعث اعتراض گسترده خانواده بسکتبال همدان و تعطیلی فعالیت بسکتبالیست ها و خانه نشینی بازیکنان و مربیان شد.

خروج بسکتبال از سالن تختی باعث اعتراض گسترده خانواده بسکتبال همدان شد و تعطیلی فعالیت بسکتبالیست ها و خانه نشینی بازیکنان و مربیان شد.

با این تصمیم هیات جودو تجهیزات خود را در سالن تختی همدان مستقر کرد و تاتامی های رزمی در کف پوش سالن نیز نصب شد، اما حالا با واگذاری دوباره آن به هیات بسکتبال استان، خسارت زیادی به کف پوش سالن وارد شده است.

رئیس هیات بسکتبال همدان در خصوص آخرین شرایط سالن تختی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و موافقت دوباره حمید سیفی مدیرکل ورزش استان، سالن تختی را باز پس گرفتیم.

پرویز ریحانی گفت: پیگیری های چند ماهه اعضای هیات بسکتبال استان همدان بالاخره نتیجه داد و توانستیم سالن تختی که میعادگاه تاریخ بسکتبال استان است را در اختیار بگیریم.

او در ادامه گفت: هم اکنون منتظر اقدام هیات جودو استان همدان مبنی بر جمع آوری تجهیزات این ورزش از سالن تختی هستیم.

تا جمعه هفته جاری با جمع آوری تجهیزات جودو، سالن تختی در اختیار گرفته می شود تا ضمن رفع نواقص موجود، باردیگر فعالیت های رسمی هیات در این سالن آغاز شود.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: برای حضور در لیگ دسته 2 کشور آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده ایم.

خانه بسکتبال همدان درحال بستن تیمی قدرتمند از نیرو های بومی بسکتبال استان است و می خواهداز این ظرفیت برای حضور درخشان در لیگ 2 استفاده کند.

او گفت: امسال در بخش بانوان برای حضور در لیگ کشور برنامه ای نداریم و تمرکز خود را جهت بستن تیم منسجم در بخش آقایان کرده ایم.

رییس هیات بسکتبال همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی در این رشته ورزشی گفت: در ماه های اخیر با وجود اینکه سالن تختی را در اختیار نداشتیم، اما از استعدادیابی غافل نبودیم.

قرار است همزمان با بازگشایی خانه بسکتبال همدان برنامه های هیات تا سرانجام سال اجرایی شود همچنین استان همدان دارای بیش از یک هزار بسکتبالیست در رده های سنی مختلف است.

منبع ایرنا

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1210

به "احیاء خانه بسکتبال همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیاء خانه بسکتبال همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید