آموزش رایگان مکالمات ضروری زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/قزوین سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: دوره آموزش مجازی مکالمات ضروری زبان انگلیسی به صورت رایگان در جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار می گردد.

آموزش رایگان مکالمات ضروری زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین

علی دل زنده، سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره 2 جهاد دانشگاهی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی با عنوان مکالمات ضروری زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی در قالب 9 جلسه در ساعت 17 بعدازظهر روزهای زوج برگزار می گردد که از روز چهارشنبه 28 اسفندماه این دوره آموزشی آغاز شده است.

دل زنده با بیان اینکه این دوره آموزشی تا خاتمه تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت، وی توضیح داد: مخاطبان و علاقه مندان می توانند با ورود به سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین نسبت به ثبت نام در دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی اقدام و در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه مخاطبین سطح آموزشی متوسط و رو به پایین در فراگیری زبان انگلیسی دارند، ادامه داد: این دوره آموزشی 100 درصد رایگان است و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و شرکت نمایندگان می توانند مکالمات ضروری زبان انگلیسی را در آن دوره فرا بگیرند.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره 2 جهاد دانشگاهی استان قزوین اعلام کرد: علاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی را به وسیله راه های ارتباطی با معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین به آدرس https://jdqazvin.ir/jedu/ دریافت نمایند.

دل زنده در خاتمه یادآور شد: ظرفیت این دوره آموزشی بستگی به میزان استقبال علاقه مندان دارد و چنانچه بیشتر از میزان در نظر گرفته باشد ظرفیت آن را افزایش خواهیم داد بتوانند حضور اساتید بهره برده و استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 111

به "آموزش رایگان مکالمات ضروری زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان مکالمات ضروری زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید