شروع مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در 4 شهرستان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مظهری گفت: مطالعه فاز سوم واکسن کوو ایران برکت در شهرستان های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز از روز بیستم خرداد ماه شروع خواهد شد.

شروع مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در 4 شهرستان

سید رضا مظهری مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: بیش از 100 هزار نفر برای داوطلب شدن در فاز سوم مطالعه واکسن کووایران برکت ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه 40 هزار نفر به وسیله اپلیکیشن آی گپ و مابقی به وسیله شماره 4030 برای ثبت نام اقدام کردند، گفت: مطالعه واکسن در شهر تهران به سرانجام رسیده است و حتی ما مقداری بیشتر از سهمیه واکسن تهران، واکسن به داوطلبان تزریق کردیم.

مظهری با بیان اینکه 2 هزار نفر هم در شهرستان کرج مورد مطالعه قرار گرفتند که تزریق واکسن به این افراد هم تمام شده است، گفت: در شهرستان های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز هم از روز بیستم خرداد ماه فرایند واکسیناسیون برای مطالعه فاز سوم شروع خواهد شد، گفت: تا به امروز بیش از 10 هزار و 500 نفر در این مرحله واکسن را تزریق کردند.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت گفت: تزریق دوم واکسن به داوطلبان دریافت کننده فاز سوم از 23 خرداد ماه شروع می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1014

به "شروع مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در 4 شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در 4 شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید