گلایه های ستاره سابق بوکس ایران از کمیته ملی المپیک

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ستاره سابق تیم ملی بوکس ایران که اکنون جزو پیشکسوتان است، از عملکرد فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک برای برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان بوکس انتقاد کرد.

گلایه های ستاره سابق بوکس ایران از کمیته ملی المپیک

علی مظاهری درباره برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان بوکس ایران به وسیله کمیته ملی المپیک ایران گفت: کلیت کار خوب است، چون پیشکسوتان برای این رشته زحمت زیای کشیده اند. آیا فقط می خواستند بگویند که مراسم برگزار کردیم؟ یا اینکه، چون ما نقد هایی به فدراسیون داریم دعوت نشدیم؟ واقعا انتظار داشتم نه من، حداقل بعضی از بزرگان بوکس استان کرمانشاه که سال ها در این رشته زحمت کشیده اند دعوت می شدند.

او اضافه کرد: نمی گردد همه پیشکسوتان را دعوت کرد و من هم این موضوع را می دانم، اما اینکه فقط موافقان فدراسیون دعوت شوند و خبری از منتقدان نباشد درست نیست. بهتر بود کمیته ملی المپیک مطالعه بیشتری در این زمینه انجام می داد تا حداقل از بزرگانی، چون بیژن باتمانی، اسدالله جوهری، هومن کرمی و حتی خود علی مظاهری دعوت می کرد. آقای کریمی را دعوت نموده بودند، اما او نزدیک به 30 سال است در تهران حضور دارد و در حقیقت تهرانی است تا کرمانشاهی.

دارنده طلای بازی های آسیایی دوحه گفت: خود من هیچ که نمی خواهند در فدراسیون و ... باشم، اما حداقل احترام استان کرمانشاه را به عنوان یکی از قطب های بوکس کشور نگه می داشتند. من با فدراسیون کاری ندارم، از آقای صالحی امیری انتظار بیشتری داشتم. به گونه ای رفتار نگردد که احساس بی اعتمادی در خانواده ورزش ایجاد گردد، ما کمیته ملی المپیک را بی طرف می دانستیم.

پیشکسوت بوکس ایران درباره شرایط بد این رشته در کرمانشاه طی سال های اخیر شرح داد: وقتی نوجوانان و جوانان استان می بینند قهرمانان به نام آن ها که روزی پرچمدار بودند را کنار گذاشته اند و جایی در تیم ملی و فدراسیون ندارند، کسی به سمت بوکس نمی آید. نتیجه این زاویه داشتن ها نابودی بوکس استان ها است. بپرسید که در سال های اخیر فدراسیون چه کاری برای بوکس استانی مثل کرمانشاه نموده است؟

او درباره شرایط نه چندان مناسب برنامه مسابقات بوکس در سال پیش رو نیز گفت: در همه شرایط اردو های تیم ملی باید به صورت منظم پیگیری گردد و این اتفاق علت خوبی نیست که تیم ملی را تعطیل کنیم. شاید مسابقات نباشد، اما فدراسیون می تواند برنامه های آموزشی خود را در استان ها پیاده سازی کند که یکی از اصلی ترین ضعف های فدراسیون ثوری است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1339

به "گلایه های ستاره سابق بوکس ایران از کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلایه های ستاره سابق بوکس ایران از کمیته ملی المپیک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های ستاره سابق بوکس ایران از کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید