کرونا 559 قمی را بستری نموده است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 559 بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند که شرایط 107 تَن از آنها وخیم است.

کرونا 559 قمی را بستری نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر در گفت و گویی با اشاره به آخرین شرایط کرونا در این استان گفت: در شبانه روز منتهی به چهارم اردیبشت ماه 109 تَن با علائم کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم پذیرش شدند.

وی بستری شدن 79 تَن از این تعداد را مورد توجه قرار داد و گفت: 77 تَن از بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری شده بودند نیز ترخیص شدند.

وی با اشاره به جانباختن هفت بیمار که نتایج آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود اضافه کرد: از مجموع 738 آزمایش کرونای اجرا شده نتیجه 352 مورد مثبت شد.

مرکز واکسیناسیون کرونا در قم افتتاح شد

همچنین بر اساس این گزارش طی مراسمی با حضور فرماندار و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم مرکز واکسیناسیون کرونا در قم شروع به کار کرد.

این مرکز به عنوان نخستین مرکز متمرکز واکسن بوده که فعالیت می نماید و قرار است طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه های هدف دریافت واکسن به این مرکز مراجعه کرده و خدمات واکسیناسیون را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 849

به "کرونا 559 قمی را بستری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 559 قمی را بستری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید