چند اقامتگاه لوکس در جهان را بیشتر بشناسید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رفتن به یک اقامتگاه لوکس و درجه یک در هنگام سفر یکی از چیزهایی است که هر فردی دوست دارد آن را انجام دهد. در سراسر جهان هتل ها و اقامتگاه های لوکس و درجه یک زیادی وجود دارند. یک اقامتگاه لوکس مشخصاتی دارد که در این مقاله با آن ها آشنا می شوید. در این لیست می خواهیم بعضی از اقامتگاه های لوکس جهان را که در صدر قرار دارند به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید تا لیستی از برترین مکان های اقامتی جهان را در اختیار شما قرار دهد.

چند اقامتگاه لوکس در جهان را بیشتر بشناسید

اقامتگاه لوکس جزیره نیهی سامبا، اندونزی

نیهی سامبا تنها یک ساعت از جزیره مشهور بالی فاصله دارد. این جزیره گرمسیری زیبا علاوه بر طبیعت فوق العاده و بکر خود یک اقامتگاه لوکس و عالی دارد. این اقامتگاه لوکس در فهرست برترین مکان های اقامتی و تفریحی در جهان قرار گرفته است. در این اقامتگاه لوکس طبیعت وحشی زیر پای گردشگران است. ساحل پهناور 2.5 کیلومتری در این منطقه برای گردشگران انواع مختلفی از تفریحات هیجان انگیز آبی را در بالاترین استانداردهای خود فراهم می نماید.

33 ویلای این اقامتگاه دارای امکاناتی از قبیل استخر شخصی، دوش روباز و فضای باز و سرسبز پوشیده از درختان نخل هستند. تعداد اتاق های این ویلاها از 1 تا 5 تا است. برای هر ویلا هم یک مستخدم شخصی وجود دارد که به امور آن رسیدگی می نماید.

اقامتگاه لوکس رویال مالوِین، آفریقای جنوبی

یکی از زیباترین و لوکس ترین اقامتگاه های آفریقای جنوبی در حاشیه پارک ملی کروگر ساخته شده است. این مکان برای افرادی است که در سفرهای تفریحی خود در پی ردپای حیات وحش هستند. البته برای اقامت در این اقامتگاه لوکس باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

دکوراسیون اتاق ها و سوئیت ها در این هتل بسیار کلاسیک و قدیمی است. فرش های شرقی و انواع وسایل آنتیک در این اتاق ها حس و حال جالبی به مسافران می دهد.

انواع مختلفی از حیوانات وحشی از جمله شیرها را می توان در اطراف این اقامتگاه لوکس از نزدیک دید. استخرهای روباز و طبیعی که به صورت اختصاصی در بالکن سوئیت ها قرار گرفتند تجربه ای از شنا در مجاورت حیات وحش طبیعی هستند. ویلاهای 6 اتاقه این اقامتگاه لوکس دارای سرآشپز و پیشخدمت مخصوص هستند.

اقامتگاه لوکس کوهستان جِید، سنت لوسیا

با نمایی زیبا از اقیانوس و دو قله آتشفشانی پیتون در این ناحیه، اقامتگاه لوکس کوهستان جِید به یکی از مطلوب ترین مکان های تفریحی و اقامتی در سنت لوسیا تبدیل شده است. یکی از ویژگی های این اقامتگاه وجود اتاق هایی است که یک سوی آن ها به سوی چشم انداز طبیعی جزیره باز است. این مسئله امکان مشاهده زیبایی طبیعت را در هنگام استراحت در اتاق برای میهمانان فراهم می نماید. البته بعضی از سوئیت ها و اتاق ها برای راحتی بیشتر دارای فضاهای اختصاصی و بسته هم هستند. در این اقامتگاه خبری از تلویزیون و تلفن نیست اما می توان از اینترنت پرسرعت استفاده کرد. این مسئله باعث شده تا میهمانان از طبیعت و صداهای زیبای آن لذت بیشتری ببرند. اتاق ها مجهز به استخر اختصاصی و یا جکوزی هستند. هر اتاق به صورت 24 ساعته دارای پیشخدمت است.

اقامتگاه لوکس مزرعه دوقلو، ایالات متحده

این اقامتگاه بی نظیر و لوکس که در منطقه روستایی واقع شده است، با شهر بوستون حدود سه ساعت فاصله دارد. مزرعه دوقلو هر آن چه که شما از یک اقامتگاه درجه یک روستایی با حال و هوای طبیعت وحشی احتیاج دارید را به شما ارائه می دهد. دکوراسیون اتاق های این مکان بسیار خاص و کلاسیک است. در این اقامتگاه می توان اتاق های راحت و زیبایی را یافت که نمونه آن ها در هیچ هتل 5 ستاره ای پیدا نخواهد شد. کابین های چوبی و کلبه هایی به سبک مردم اسکاندیناوی در این اقامتگاه لوکس یافت می گردد که تجربه اقامت در آن ها بسیار منحصربفرد و نو است. در این مکان سرویس های مختلفی به میهمانان داده می گردد. در این اقامتگاه از مواد سالم و ارگانیک برای طبخ خوراک های مختلف استفاده می گردد. بسته به این­ که در کدام ماه سال به مزرعه دوقلو بیایید امکانات و تفریحات متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1006

به "چند اقامتگاه لوکس در جهان را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند اقامتگاه لوکس در جهان را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید