پارک شهر، پارک شهر می ماند، رونمایی از سردیس مشاهیر در یک ماه آینده

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، داریوش بارانی بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، درباره آخرین شرایط بهره برداری از پارک مشاهیر خرم آباد گفت: با توجه به کارکرد هویتی و خاطره جمعی که پارک های شهر در اذهان عمومی مردم ایجاد می نمایند، در خرم آباد نیز جمع بسیاری از مردم مخالف تغییر نام پارک شهر به نام پارک مشاهیر هستند.

پارک شهر، پارک شهر می ماند، رونمایی از سردیس مشاهیر در یک ماه آینده

شهردار خرم آباد با اشاره به درخواست های مکرر شهروندان برای عدم تغییر نام پارک شهر، گفت: پارک شهر که بنا بوده به علت نصب سردیس های مشاهیر به نام پارک مشاهیر تغییر نام داشته باشد، تغییر نام نخواهد داشت و پارک شهر می ماند.

بارانی بیرانوند با اشاره به آماده سازی 24 سردیس از آثار هنرمندان لرستان، مطرح نمود: 7 سردیس از مشاهیر لرستان از سوی شورای شهر خرم آباد و کمیته انطباق فرمانداری تایید شده اند که رونمایی خواهند شد، بعلاوه وسایل و تجهیزات دو آب نما برای پارک خریداری شده و کتیبه های کنار حصار پارک نیز به زودی نصب می شوند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه نورپردازی دیوار کتیبه پارک به اتمام رسیده است، مطرح نمود: بعد از نصب کتیبه های کنار حصار، کلیت پارک به بهره برداری خواهد رسید.

بارانی بیرانوند درباره سایر سردیس هایی که آماده هستند و در پارک نصب نمی شوند مطرح نمود: ماهیت مشاهیر بودن این سردیس ها باید در کمیسیون فرهنگی شورای شهر و کمیته انطباق فرمانداری تایید گردد، پس از آن محدودیتی برای نصب در پارک و یا سایر نقاط شهر وجود ندارد.

شهردار خرم آباد درباره زمان بهره برداری از پارک مشاهیر (پارک شهر) خرم آباد گفت: حداکثر طی یک ماه آینده اقدامات به جای مانده صورت خواهد گرفت و پارک به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به انجام نورپردازی مناسب در پارک گفت: تراکم جمعیتی بسیار بالایی را در این پارک شاهد هستیم و این نشان می دهد که در سایر پارک های شهر نیز باید اقداماتی در حوزه نورپردازی انجام گردد که توزیع جمعیتی و آمایش آن به نحو مطلوب و طبیعی صورت گیرد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه برنامه ریزی های بسیار خوبی برای نورپردازی پارک ها و فضاهای سبز شهر تا انتها سال 1402 انجام شده است، مطرح نمود: نورپردازی پل صفوی خرم آباد نیز با لامپ های کم مصرف در دستور کار واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1514

به "پارک شهر، پارک شهر می ماند، رونمایی از سردیس مشاهیر در یک ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک شهر، پارک شهر می ماند، رونمایی از سردیس مشاهیر در یک ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید