نارضایتی لاپورتا از کومان به خاطر صدور بیانیه، رئیس بارسلونا احتمال اخراج سرمربی را رد نکرد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس باشگاه بارسلونا اعتراف کرد که از تصمیم سرمربی این تیم برای خودداری از پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران در نشست خبری قبل از بازی برابر کادیس ناراضی است.

نارضایتی لاپورتا از کومان به خاطر صدور بیانیه، رئیس بارسلونا احتمال اخراج سرمربی را رد نکرد

به گزارش خبرنگاران، تصمیم غیرمنتظره رونالد کومان برای خواندن یک بیانیه در نشست خبری روز گذشته اش (چهارشنبه) پیش از بازی برابر کادیس در هفته ششم لالیگا، به مذاق خوان لاپورتا خوش نیامده است.

کومان که به خاطر نتایج ضعیف اخیر تیمش (باخت 3 بر صفر خانگی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و پس از آن تساوی خانگی برابر ختافه) به شدت تحت فشار است، در نشست خبری به جای پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران تمام حرف های خود را در قالب یک بیانیه به آنها گفت.

خوان لاپورتا درباره این موضوع گفت: ما در آخرین دقایق قبل از نشست خبری آگاه شدیم که او می خواهد بیانیه بدهد و خب او هم مجبور است در نشست های خبری شرکت کند و آزاد است طوری که فکر می نماید ضروری است، حرف هایش را بزند. ما به تصمیم سرمربی مان احترام می گذاریم، هر چند ما و کاپیتان های تیم مدت کوتاهی قبل از برگزاری نشست خبری متوجه شدیم که چه تصمیمی دارد.

لاپورتا درباره شرایط فعلی باشگاه بارسلونا هم گفت: خب، ما در مقطع دشواری هستیم و من فکر می کنم که باید با آرامش و امید فراوان برای کسب نتیجه مقابل کادیس به میدان برویم، چون این تنها چیزی است که اهمیت دارد و کسب نتیجه خوب تنها راهی است که می توان از این شرایط سخت عبور کرد. ما باید به جنگیدن و حرکت رو به جلوی خود ادامه دهیم.

لاپورتا که در مراسم یکی از کانون های طرفداری باشگاه بارسلونا در آندلس حضور پیدا نموده بود، با تأکید بر اینکه پس از نشست خبری کومان با او صحبت نداشته است، اضافه نمود: بیاید از ایجاد تنش جلوگیری کنیم. مهمترین چیز این است که بازی فوق العاده ای مقابل کادیس ارائه کنیم.

رئیس باشگاه بارسلونا ساعاتی بعد با لحنی جدی تر درباره اقدام اخیر کومان صحبت کرد و گفت: به نظر من نیازی به بیانیه دادن نبود. با جواب دادن به سؤالات هم همواره می توانید نقطه نظرات تان را بیان کنید.

لاپورتا با پاسخ به سؤالی دیگر، ابهام های موجود درباره آینده لاپورتا را افزایش داد و احتمال به وقوع پیوستن شایعه برکناری مربی هلندی در صورت عدم کسب نتیجه مقابل کادیس را رد نکرد.

او اسم کرد: آینده یک سرمربی همواره به نتایج و عملکرد تیم او بستگی دارد. در بارسلونا فقط کسب نتیجه ملاک نیست، بلکه شیوه بازی تیم هم یک معیار محسوب می گردد. رونالد هم این را می داند و مانند یک مربی حرفه ای رفتار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1050

به "نارضایتی لاپورتا از کومان به خاطر صدور بیانیه، رئیس بارسلونا احتمال اخراج سرمربی را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی لاپورتا از کومان به خاطر صدور بیانیه، رئیس بارسلونا احتمال اخراج سرمربی را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید