مردم هدررفت آب را گزارش دهند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بقایی گفت: درخواست ما از مردم این است که موارد هدر رفتن آب را به سرعت گزارش دهند.

مردم هدررفت آب را گزارش دهند

آقای سعید منصور بقایی گفت: وظیفه مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برقراری ارتباط دو طرفه با مشترکان آبفا است.

به گفته او، درخواست های مردم از شرکت آب و فاضلاب به دو دسته فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می گردد؛ بخش فوریتی شامل مواردی مانند افت فشار ناشی از مصرف بی رویه آب یا شکستگی های موجود در شبکه توزیع می گردد که با دریافت تماس های مردمی، متوجه آن ها می شویم.

بقایی می گوید: درخواست ما از مردم این است که همکاری و یاری بیشتری با شرکت آب و فاضلاب استان تهران داشته باشند و اگر موارد مربوط به آب زدگی یا مصارف غیرضروری مانند شستن خیابان با آب شرب را مشاهده کردند، به مرکز 122 اطلاع دهند.

مدیر سامانه 122 آب و فاضلاب استان تهران گفت: افراد وظیفه شناسی وجود دارند که این موارد را به ما گزارش می دهند، اما با توجه به شرایط کم آبی فعلی که مردم استان با آن روبرو شده اند، درخواست ما از مردم این است که هدر رفت آب را به سرعت گزارش دهند تا گروه های امدادی به محل هدر رفت آب اعزام شوند.

به گفته او، این گروه های امدادی، در خصوص مصارف غیرضروری تذکر می دهند و در خصوص حوادثی مانند شکستگی لوله، نقایص شبکه را رفع می نمایند.

مدیر سامانه 122 آب و فاضلاب استان تهران می گوید: موارد غیرفوریتی مانند مسائلی مربوط به قبوض آب یا درخواست های مربوط به انشعاب، خدمات پس از فروش شرکت آب و فاضلاب محسوب می شوند که به آن ها هم رسیدگی می گردد.

او گفت: عمده تماس های مردم با مرکز 122 مربوط به موارد فوریتی است، زیرا یک شکستگی در خطوط آب یا انشعابات منازل، منجر به قطع آب می گردد و مردم این موارد را به سرعت، اطلاع می دهند؛ به طور میانه و در شرایط معمولی، سالانه حدود 4 تا 5 هزار درخواست مردمی دریافت می گردد.

مدیر سامانه 122 آب و فاضلاب استان تهران گفت: از این اندازه درخواست پیگیری، حدود 3 هزار درخواست مربوط به موارد فوریتی است که تمامی این گروه از درخواست ها، باید در همان روز دریافت اطلاع، به انتها برسند که برای کسب اطمینان از اجرای کامل رسیدگی به این درخواست ها، بخش های نظرسنجی و پیگیری نیز در مرکز 122 وجود دارد تا به شکایت های احتمالی نیز، رسیدگی گردد.

خبرنگاران مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1403

به "مردم هدررفت آب را گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم هدررفت آب را گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید