مدل پنجره گرد برای تمام اتاق های منزل همراه با عکس

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، پنجره گرد را می گردد جز عناصر جذاب و چشم گیر دکوراسیون داخلی دانست که خیلی سریع می تواند ظاهر خانه، خصوصا خانه های معمولی با دکور از پیش معلوم را زیبا و متفاوت نشان دهد. به بیان دیگر وقتی بیشتر یا بهتر است بگویم تمام پنجرهای ساختمان های امروزی طرح های مستطیلی و مربعی دارند وقتی از پنجر های دایره ای استفاه می گردد ناگهان نوعی تنوع و تازگی به دکوراسیون خانه اضافه می گردد که تا قبل از اجرا اصلا متوجه تاثیر گذاری آن نبوده اید.

مدل پنجره گرد برای تمام اتاق های منزل همراه با عکس

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

گاهی برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و برتر بایستی هزینه های سنگینی چه در زمان طراحی و چه در اجرا، در نظر گرفت اما گاهی می توان با استفاده از شیوه هایی جذاب، دوست داشتنی و بسیار کم خرج تر از سایر شیوه ها، این تغییرات اساسی در معماری و دکوراسیون را خلق کرد؛ استفاده از پنجره گرد یکی از همین شیوه های بسیار تاثیرگذار، جالب و کم هزینه است.

پنجره گرد را می گردد در خانه های قدیمی و حتی مدرن و امروزی نیز بکار گرفت بدین ترتیب برای استفاده از این پنجره ها محدود به سبکی خاص نیستید. البته این پنجره ها نوعی پیشینه تاریخی هم دارند که باعث می گردد خیلی خوب با خانه های بسیار مدرن و منیمالیستی ترکیب شوند. فرقی نمی نماید که این پنجره ها را در اتاق نشیمن نشان دهید یا اتاق خواب، تمامی اتاق ها برای این کار مناسب هستند. در شکل های زیر به وضوح مشاهده خواهید کرد که پنجر های گرد چقدر در متفاوت نشان دادن نمای داخلی موثر هستند. برای آشنایی بیشتر لطفا تا پایان همراه سایت اتاق باشید.

ابتدا با اتاق نشیمن آغاز می کنیم که شکل پنجره در نمای ظاهری آن نقش بسزایی دارد. وجود حتی یک پنجره گرد در اتاق نشیمن فضای اتاق را بسیار شیک و دعوت نماینده نشان می دهد. از آنجایی که پنجره های گرد ظاهر خاصی دارند، بیننده را به خود جذب نموده و او را ترغیب می نمایند نزدیک پنجره آمده و نگاهی هم به منظره زیبای اطراف بیاندازد. از این رو برای خانه های ویلایی بیش از پیش توصیه می گردد که از پنجره های گرد بهره ببرید. اگر در منزلتان گوشه ای گرد و منحنی شکل است شدیدا توصیه می گردد برای آن گوشه از پنجره گرد بهره ببرید زیرا فضای این قسمت از خانه را بی پایان نشان خواهد داد.

با استفاده از یک یا چند پنجره گرد در اتاق نشیمن علاوه بر تغییر اساسی در معماری همچنین دکوراسیون داخلی و خارجی خانه احساس می کنید در سفینه ای فضایی نشسته و به آسمان خیره شده اید! خصوصاً اگر منزل شما در برج های چندین طبقه باشد این حس زیبا را بسیار بیشتر تجربه خواهید کرد.

یکی از مهمترین و بارزترین خصوصیات اینگونه پنجره ها قابل استفاده بودن در هر مکانی ست، یعنی می توان آنها را در هال-پذیرایی و اتاق نشیمن، در اتاق خواب ها، در سرویس بهداشتی در راهروها و هر جای دیگری به راحتی استفاده کرد بدون نگرانی از به هم ریختگی معماری و دکوراسیون؛ این از بارزترین ویژگیهای پنجره های گرد در ساختمانهاست.

بعداز اتاق نشیمن و پذیرایی، به آشپزخانه و اتاق غذاخوری می رویم که حضور پنجره در آنها خصوصا آشپزخانه از موارد ضروری و الزامی است. دلیلش هم کاملا معین است، آشپزخانه و غذاخوری معمولا فضای کوچکی دارند که با حضور پنجره این فضا خیلی دلبازتر و شیک تر دیده خواهد شد. در بین تمام پنجره ها، مدل پنجره گرد خیلی سریع می تواند دکوراسیون آشپزخانه و غذاخوری را شیک و دعوت نماینده نشان دهد. بنابراین استفاده از پنجره های گرد در چنین مکان هایی شدیدا توصیه می گردد. شکل های زیر بخوبی این موضوع را تایید می نماید. استفاده از پنجره گرد در محیط هایی مانند اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه می تواند برترین و زیباترین دکوراسیون را ایجاد کند که قابل استفاده در هر خانه ای، چه مدرن و چه کلاسیک می باشد. در تصاویر زیر چند نمونه برتر از این خانه ها را برای شما درج نموده ایم تا به صورت عینی و ملموس تر بتوانید زیباییِ استفاده از پنجره های گرد در ابعاد و زوایای مختلف را لمس نمایید. استفاده از این پنجره ها علاوه بر زیبایی و جذاب کردن فضا، می تواند حسی بسیار شاعرانه و متفاوت را به میز غذاخوری و لحظات صرف غذا بدهد، دقیقاً همان حسی که با مراجعه به رستوران های مجلل برای شما کاملاً قابل لمس است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

اتاق خواب را می گردد خاص ترین مکان خانه دانست که همواره باید احساسی گرم و دنج در کنار راحتی و آسایش نسبت به آن داشته باشید. اما یک چیز دیگر هم باید اضافه گردد. اتاق خواب باید اندکی هم جادویی و سحر آمیز بنظر برسد زیرا بهر حال اتاق خواب مکانی است که همه ما در آن رویاهای شیرین و فراموش نشدنی می بینیم. برای اینکه این کار را به نحو احسنت انجام بدهید توصیه می کنم از پنجره گرد در طراحی اتاق خوابتان بهره ببرید. پنجره های گرد بخوبی می توانند اتاق خوابتان در یک کلمه وصف ناپذیر جلوه دهند.

حمام و سرویس بهداشتی بیشتر خانه ها طرحی معمولی و ساده دارد. در حقیقت بیشتر خانه های امروزی هر چقدر هم که دکوراسیون داخلی لوکس و شیکی داشته باشند بازهم اتاق هایی مانند حمام و دستشویی خیلی ساده و معمولی طراحی می شوند طوری که هیچ عاملی برای شگفت زده کردن بیننده ندارند. برای اینکه حالتی جذاب به دکوراسیون این مکان ها بدهیم باید نقطه ای کانونی و خاص برای حمام و دستشویی تعریف کنیم. فرقی نمی نماید که فضای حمام و دستشویی تان کوچک یا عظیم باشد در هر حال پنجره های گرد می توانند این کار را بخوبی انجام دهند.

در بخش نمای ساختمان مسکونی اما شرایط کمی متفاوت است. ساختمان های چند طبقه و آپارتمان های بلند برای اینکه اندکی از ظاهر یکنواخت سایر ساختمان های سطح شهر خود را جدا نمایند، تک و توک دیده می گردد که در نما بعضی قسمت ها پنجره های گرد و یا منحنی شکل دارند. البته بیشتر این پنجره های گرد در قسمت راه پله ها قرار می گیرند و پنجره هایی که به خود خانه ها وصل هستند همان ظاهر مستطیلی یا مربعی را دارند. شکل های زیر نشان می دهد که اگر حتی بیشتر یا تمام پنجره هایی که به نما دید دارند دایره ای باشند ظاهر ساختمان زیباتر نیز دیده خواهد شد.

منبع: اتاق
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 473

به "مدل پنجره گرد برای تمام اتاق های منزل همراه با عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل پنجره گرد برای تمام اتاق های منزل همراه با عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید