لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، در بازدید از فرایند مقاوم سازی واحدهای مسکونی دهگاه شهرستان بروجرد، گفت: 82 درصد از واحدهای مسکونی این روستا مقاوم سازی شده است.

لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است

مسعود رضایی، با اشاره به منظره 10 ساله درخصوص مقاوم سازی تمام واحدهای مسکن روستایی در کشور، اظهار کرد: لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزایش تسهیلات مسکن روستایی تا 200 میلیون تومان را فرصتی ارزشمند در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانسته و اضافه نمود: بیش از 80 درصد واحدهای روستایی لرستان بازسازی و بهسازی شده است.

وی بر لزوم توسعه پایدار روستاهای استان تأکید و توضیح داد: خدمت رسانی به ولی نعمتان روستایی را تا مقاوم سازی آخرین واحد فرسوده در روستاهای استان ادامه خواهیم داد.

رضایی اقدامات صورت گرفته در روستای دهگاه را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانست و اظهار کرد: بازسازی واحدهای فرسوده مسکن روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر، اجرای سنگ فرش معابر و دیوار حائل در این روستا اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 105 واحدمسکن روستایی دهگاه از تسهیلات مسکن روستایی بهره مند شده اند اضافه نمود: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی دهگاه به 82درصدافزایش یافته است.

رضایی توضیح داد: 10هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و سه هزار مترمربع سنگفرش معابر و 200 متر طول دیوار حائل در روستای دهگاه اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1169

به "لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید