فراخوان جشنواره ادبی ما ام اس داریم منتشر شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، نخستین جشنواره ادبی ما ام -اس داریم با هدف ارتقاء اعتماد به نفس بیماران، بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به بیماری ام اس و معرفی مسائل بیماری به پزشکان و سیاستگذاران برگزار می گردد.

فراخوان جشنواره ادبی ما ام اس داریم منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، در این جشنواره که با همکاری دوماهنامه انجمن ام اس ایران و انتشارات هزاره ققنوس برگزار می گردد بیماران، بستگان، آشنایان و تمامی افرادی که تجربه مستقیم و غیرمستقیم از روبرو با این بیماری دارند می توانند با ارسال اثر به دبیرخانه در قالب های نثر ادبی، یادداشت روزانه و داستان کوتاه کوتاه در این مسابقه شرکت نمایند.

اثر ارسالی نباید در جشنواره های دیگر حائز رتبه شده باشد و تعداد آثار ارسالی از یک نویسنده برای شرکت در جشنواره حداکثر سه عدد و هر اثر به تعداد 1000 کلمه می تواند باشد و هم چنین متن ها باید با رسم الخط فرهنگستان زبان و ادب فارسی نوشته شوند.

علاقه مندان می توانند متن ها، مشخصات کامل نویسنده و شماره تماس را به نشانی اینترنتی انتشارات هزاره ققنوس [email protected] ارسال نموده یا به دایرکت انتشارات در اینستاگرام با شناسه Hezarehpub@ پیغام دهند.

مهلت ارسال آثار از تاریخ 20 اردیبهشت تا اول خرداد ماه است و برگزیدگان در مراسم روز جهانی ام اس معرفی خواهند شد و آثار برتر در قالب یک کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی به چاپ خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 232

به "فراخوان جشنواره ادبی ما ام اس داریم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره ادبی ما ام اس داریم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید