فراوری اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی بچه زرنگ

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش خبرنگاران ؛ بر همین اساس به همت گروه هنر پویا، اداره کل نظارت بر انتشارات و مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری نشستی با حضور جمعی از نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک و نوجوان برگزار گردید.

فراوری اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی بچه زرنگ

نویسندگان و تصویرگران حاضر در این نشست در جریان فرآیند فراوری انیمیشن بچه زرنگ قرار گرفتند و از آنان درخواست شد ایده های خود را با موضوع این پویانمایی بلند سینمایی و براساس شخصیت ها و داستان این اثر در زمینه کتاب، کتاب کمیک استریپ و... به ایمیل هنر پویا به نشانی: [email protected] ارسال نمایند تا بعد از آنالیز پایانی به مرحله انتشار برسد.

کتاب هایی که براساس این طرح منتشر گردد همزمان با اکران انیمیشن بچه زرنگ در قالب پیوست فرهنگی توزیع خواهد شد.

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به تهیه نمایندگی حامد جعفری و کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی محصول مشترک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و گروه هنر پویاست که سال 1401 فراوری شده است و در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین برترین پویانمایی را دریافت کرد.

در خلاصه قصه این اثر آمده است: محسن پسر بچه ای است که عاشق ابر قهرمان های فیلم هاست و همواره کوشش می نماید تا با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی یاری کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی روبرو می گردد که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می گیرد تا به آن حیوان هم یاری نموده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض شده دیگر، آغاز یک ماجرای پیچیده برای محسن است و...

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1503

به "فراوری اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی بچه زرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی بچه زرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید