کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد به چاپ سوم رسید

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد نوشته جواد کلاته عربی شامل زندگینامه مستند شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد توسط نشر 27 بعثت به چاپ سوم رسید.

کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد به چاپ سوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد نوشته جواد کلاته عربی به تازگی توسط نشر 27 بعثت به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب شامل خاطرات و زندگی مستند شهید مهدی ثامنی زاد از شهدای مدافع حرم است که در حلب به شهادت رسید و به تازگی توسط نشر 27 بعثت به چاپ رسیده است. چاپ دوم این کتاب روز سه شنبه 27 تیر رونمایی شد.

جواد کلاته عربی محقق و پژوهشگر ادبیات دفاع مقدس که پیش تر، کتاب هایی چون مگر چشم تو دریاست، فرمانده لاله ها، مگر چشم تو دریاست، مگر چشم تو دریاست و هیاهوی سکوت را با رویکرد مستندنگاری از زندگی شهدای دفاع مقدس در کارنامه ثبت نموده، در کتاب جدید خود سراغ ثبت زندگی و جنگ شهید مهدی ثامنی راد به عنوان یکی از شهدای مدافع حرم رفته است.

تا سال گذشته، مهدی ثامنی راد را شهید جاویدالاثر می خواندند اما از سال گذشته که پیکرش به کشور بازگشت و همسرش از مردم به خاطر بدرقه باشکوه پیکر وی قدردانی کرد، این عنوان از نام او برداشته شد. با این حال، هنوز خیلی از شهدایی که همراه وی در استان حلب سوریه به شهادت رسیدند، به کشور بازنگشته اند. مهدی ثامنی راد متولد سال 1361 در شهر ری بود که تا مقطع کارشناسی تحصیل نموده بود و در ورامین زندگی می کرد. به گفته اقوام این شهید، او و همسرش سال ها در انتظار فرزند بودند و وقتی ثامنی راد به شهادت می رسد، تنها چندماه از تولد دختر خردسالش می گذشته است.

چاپ سوم ماجرای عجیب یک جشن تولد با 340 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 430

به "کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد به چاپ سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد به چاپ سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید