علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همیشه در جهان بدرخشند، ورزشکاران ایران با اراده عظیم در جهان شگفتی آفریدند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: در مسابقات یونیورسیاد 2019 تعداد ورزشکاران نسبت به قبل نصف بود ولی دستاوردی برابر با دوره قبل داشتند.

علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همیشه در جهان بدرخشند، ورزشکاران ایران با اراده عظیم در جهان شگفتی آفریدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اعزام دانشجو به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسین علیزاده در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در یونیورسیاد 2019 ایتالیا گفت: شاهد برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور در مسابقات یونیورسیاد هستیم. بچه ها با تعداد نفرات کم ولی اراده عظیم در دنیا شگفتی آفریدند. تکرار رده نهم در یونیورسیاد توسعه پایدار در وزارت علوم را نشان می دهد و استمرار آن حضور ما را پایدار می نماید.

وی تاکید نمود: در سی امین دوره یونیورسیاد در رشته تکواندو، تیراندازی، تیروکمان مقام های مختلفی گرفتیم و عنوان بهترین ورزشکار دنیا از آن ایران شد.

علیزاده توضیح داد: از وزارت ورزش تشکر می کنم و کمیته ملی المپیک نیز این اعزام را مانند اعزام های خود حمایت کرد. این پیروزیت بدون همیاری ملی ممکن نبود و امیدوارم همراهی ها ادامه داشته باشد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون در تلاشیم تا موضوع المپیاد ملی را یکپارچه کنیم تا هم از نظر کمی و هم کیفی المپیادی یکسان داشته باشیم تا به آموزش عالی ارج و قرب دهد و در ورزش همگانی و عرصه سلامت نیز پیروز باشیم.

وی اضافه نمود: پایش 30 هزار دانشجو اجرا شده و همچنین برای دسترسی دانشجویان پروژه های زود بازده بالغ بر 50 میلیارد ریال اجرا شده است و امیدوارم دسترسی دانشجویان بیشتر گردد. سرانه فضای ورزشی دانشجویان نیز افزایش یافته است. امیدوارم دانشجویان ما بتوانند همیشه در دنیا بدرخشند.

علیزاده گفت: با توجه به لزوم اعزام یک سال قبل ستادی با حضور بخش های مختلف تشکیل شد. در ابتدا مسابقات انتخابی شکل گرفت و عزیزان در اردوها سازماندهی شدند و در کوران مسابقات قرار گرفتند و بهترین ها انتخاب شدند. در مسابقات یونیورسیاد 2019 تعداد ورزشکاران نسبت به قبل نصف بود ولی دستاوردی برابر با دوره قبل داشتند. از هر دو ورزشکار یک نفر مدال گرفت. دختران نیز خوش درخشیدند و 46 درصد از سهم مدال ها را در اختیار داشتند که دستاورد خوبی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 335

به "علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همیشه در جهان بدرخشند، ورزشکاران ایران با اراده عظیم در جهان شگفتی آفریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: امیدوارم دانشجویان ما همیشه در جهان بدرخشند، ورزشکاران ایران با اراده عظیم در جهان شگفتی آفریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید