علاقه دارم نقش یک زن دیوانه را بازی کنم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، یک بازیگر گفت: شخصیتی که دوست دارم آن را در یک فیلم یا سریال بازی کنم یک زن دیوانه است؛ ایده این نقش را از زن دیوانه ای در یک دشت گرفتم.

علاقه دارم نقش یک زن دیوانه را بازی کنم

مینا نوروزی فرد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یکی از دلایلی که در گذشته فیلم ها و سریال ها مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کردند داستان های آن ها بود؛ برای مثال داستان آثاری مانند دنیای شیرین دریا، خانه سبز و همسران بسیار با مردم صمیمی بودند. اکنون دیگر چنین سریال هایی ساخته نمی گردد و کارگردانان و مدیران تمایلی به ساخت سریال های این چنینی ندارند. از طرف دیگر تعداد کانال های تلویزیون و تلویزیون خانگی افزایش یافته و این امر باعث شده توجه ها به پروژه های مختلف کم گردد.

نوروزی فرد گفت: متاسفانه پروژه هایی که به من پیشنهاد می شوند از داستان مورد علاقه من برخوردار نیستند و از طرف دیگر کارگردانان فیلم ها و سریال هایی که داستان های مورد پسندم را دارند معمولا بازیگر های دیگری را مد نظر قرار داده اند. در پی همین مسئله اندازه فعالیت حرفه ای من طی سال های اخیر کاهش پیدا نموده است.

وی اضافه کرد: من تصور می کنم مردم ایفای نقشم در دنیای شیرین دریا را بیشتر از همه دوست داشتند. او گفت: در دوره ای که من می خواستم بازیگری را آغاز کنم انقلاب فرهنگی جریان داشت؛ تا مدت قابل توجهی فعالیت من محدود به استان گیلان بود بعد از آن به مجتمع آموزشی سینما رفتم که زیر نظر داریوش آشوبی بود. من از ابتدای کودکی دوست داشتم بازیگر شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت : در این جهت پدرم بیشتر از هرکسی از من حمایت می کرد و با وجود آن که در کودکی با شوخ طبعی مخالف بازیگر شدن من بود، اما با گذر زمان همیشه از من حمایت کرد.

نوروزی فرد ادامه داد: از بین تمامی کارگردانانی که با آن ها فعال بودم بهروز بقایی فردی است که بیش از همه در فکر من به جای مانده چرا که او بازیگردان بسیار هنرمندی است؛ در کنار او مسعود رشیدی نیز بسیار برای من قابل احترام است. بعلاوه همسرم از کارگردانانی به شمار میرود که جایگاه بسیار ارزشمندی برای من دارد.

وی اضافه کرد: شخصیتی که دوست دارم آن را در یک فیلم یا سریال بازی کنم یک زن دیوانه است؛ ایده این نقش را از زن دیوانه ای در یک دشت گرفتم که در زمان کودکی در نزدیکی شهرمان زندگی می کرد، این فرد با وجود آن که خانواده داشت، اما ارتباط درستی با آن ها نداشت و برادر خود را دوست نداشت. بسیاری از افراد تصور می کردند این زن دیوانه بود، اما من باور داشتم او فردی بود که حرف بسیاری برای گفتن داشت.

او می گوید: از آنجایی که من فرزندی ندارم، بازیگری هیچ زمان برای من مسئله ای ایجاد ننموده است. از طرفی همسرم نیز با من همکار است در نتیجه بازیگری هیچ زمان چالش برانگیز نبوده است. من بعلاوه کار در خانه را دوست دارم و آشپزی یکی از فعالیت های مورد علاقه من است.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1383

به "علاقه دارم نقش یک زن دیوانه را بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه دارم نقش یک زن دیوانه را بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید