شرایط نیجریه برای برطرف فیلترینگ توئیتر، لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس جمهور نیجریه بیان کرد در صورتی برطرف فیلترینگ توئیتر رخ می دهد که این شبکه اجتماعی دفتری محلی در این کشور تاسیس نموده و مالیات بپردازد.

شرایط نیجریه برای برطرف فیلترینگ توئیتر، لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، محمدو بوهاری رئیس جمهور نیجریه روز گذشته خاطرنشان کرد ممنوعیت فعلی درنظر گرفته شده برای فعالیت توئیتر قابل برطرف است. اما این شبکه اجتماعی باید شرایط خاصی را رعایت کند.

وی که در جریان یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت شصت و یکمین سالگرد استقلال این کشور سخن می گفت اضافه کرد: توئیتر برای انتشار اخبار و اطلاعات غلط مورد استفاده قرار گرفته و بعضی اشخاص بد از این پلتفرم برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای فعالیت های مجرمانه، انتشار اخبار دروغین و دامن زدن به احساسات قومی و مذهبی سوءاستفاده می نمایند.

دلیل تعلیق فعالیت های توئیتر در نیجریه همین موارد اعلام شده و به گفته رئیس جمهور نیجریه توئیتر باید هفت اقدام برای فعالیت مجدد در نیجریه انجام دهد که از جمله آنها می توان به تاسیس یک دفتر محلی، پرداخت مالیات و همکاری با دولت نیجریه برای وضع قوانینی در خصوص توئیت های مضر اشاره نمود.

به گفته وی ، کمیته ای که وی در کنار یک تیم فنی در نیجریه تاسیس نموده ، توییتر را برای بحث در خصوص این موضوعات دعوت نموده است: امنیت ملی و انسجام ثبت نام ، حضور فیزیکی و تاسیس دفتر نمایندگی ، پرداخت مالیات عادلانه ، حل اختلافات و نظم بخشیدن به محتوای محلی. در صورت موافقت توییتر با رعایت این الزامات، ممنوعیت فعالیت آن از سوی دولت لغو می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1076

به "شرایط نیجریه برای برطرف فیلترینگ توئیتر، لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نیجریه برای برطرف فیلترینگ توئیتر، لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید