سکانس پایانی خودروی پژو 405 جی ال ایکس بنزینی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران: معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی پژو جی ال ایکس بنزینی دیگر در کشور فراوری نمی گردد.

سکانس پایانی خودروی پژو 405 جی ال ایکس بنزینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، بابک رحمانی معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در حوزه فراوری خودرو تا به امروز پیشرفت خوبی داشته ایم، به طوری که در مجموع 142 هزار دستگاه فراوری داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد رشد داشته است.

او بیان نمود: 95 هزار دستگاه تا به امروز تحویل داده شده است که 21 درصد رشد نسبت به قبل افزایش داشته است. از شهریور سال گذشته تا به امروز 51 هزار دستگاه معوق تحویل داده شده که این فرایند نسبت به مدت مشابه سال قبل، 70 درصد بهبود یافته است.

رحمانی اضافه کرد: در حوزه بازاریابی و فروش مهم ترین هدف، انجام فرایند فروش به صورت غیرحضوری است تا با حداقل ممکن مراجعه خدمات ارائه گردد. اکنون 45 خدمت به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو اضافه کرد: کوشش داریم خدمات فروش را افزایش دهیم. پروژه ckd هم تا حد زیادی معین و تکلیف شده است.

رحمانی در مورد فراوری خودرو Glx بنزینی هم گفت: این خودرو در حال حاضر دیگر فراوری نمی گردد.

به گفته این مقام مسئول محصول جدید ایران خودرو (کا 132) به زودی قیمت گذاری خواهد شد و با قیمت مصوب تحویل داده خواهد شد.

رحمانی با اشاره به تعویق تحویل بعضی از قطعات خودروها توضیح داد: ما در کوشش هستیم تا بتوانیم تمام تعهدات را به موقع انجام دهیم.

ارسال دعوتنامه های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مرداد

او در ادامه بیان نمود: دعوتنامه های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مرداد ماه برای مشتریان ارسال می گردد. این خودرو تمام تست های عملکردی فنی و کیفی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

او در مورد تعهدات تحویل خودروها گفت: خودرو پژو جی ال ایکس انژکتوری، پژو 206 تیپ 5، سمند LX, پژو 206 صندوقدار، پژو 207، رانا، رانا پلاس، دنا، دنا پلاس و پژو 2008 را بر اساس تعهدات به موقع تحویل داده ایم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 359

به "سکانس پایانی خودروی پژو 405 جی ال ایکس بنزینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکانس پایانی خودروی پژو 405 جی ال ایکس بنزینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید