سه ایرانی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز صاحب کرسی شدند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، 3 ایرانی به عضویت کمیته های فدراسیون جهانی تنیس روی میز درآمدند.

سه ایرانی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز صاحب کرسی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی تنیس روی میز که در هیوستون آمریکا برگزار گردید، سه ایرانی به عضویت کمیته های فدراسیون جهانی درآمدند و ایران را صاحب کرسی جهانی کردند.

با انصراف بهنام حبیب زاده مومن از کاندیداتوری برای نایب رئیسی فدراسیون جهانی و بنا بر توافقاتی که با خلیل المهنادی ریاست کنفدراسیون آسیا برای حمایت از نامزدهای ایرانی کمیته های مختلف صورت گرفت، مقرر شد بهنام حبیب زاده مومن در حمایت از خلیل المهنادی، لیو گولیانگ چینی و ماهارا ماساهیرو ژاپنی از کاندیداتوری پست نایب رئیسی فدراسیون جهانی باهدف اجماع بین کاندیداهای قاره آسیا انصراف داده و در عوض حمایت این سه کشور برای کسب کرسی در کمیته های مختلف فدراسیون جهانی نصیب ایران شود.

کمیته های پارا تنیس روی میز، کمیته قوانین و کمیته پزشکی فدراسیون جهانی سه کمیته ای بودند که ایران برای عضویت در آن ها شانس داشت.

بدین ترتیب در کمیته پزشکی پریسا صمدی به عنوان عضو اصلی برگزیده شد ، در کمیته قوانین نیز خانم سیمین رضایی به عنوان عضو اصلی به انتصاب فدراسیون جهانی در آمد و در کمیته پارا تنیس روی میز محسن پروازی صاحب کرسی شدند و ایران را در سه کمیته فدراسیون جهانی تنیس روی میز صاحب جایگاه کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1176

به "سه ایرانی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز صاحب کرسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ایرانی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز صاحب کرسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید