راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گگردده گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر ضرورت برطرف تمامی موانع بر سر راه فراوری با استفاده از راهکارهای قانونی توضیح داد: نباید هیچ سرمایه گذاری، درگیر بروکراسی های دست و پا گیر اداری شده، بلکه راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گگردده گردد.

راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گگردده گردد

اسدالله عباسی در جلسه آنالیز مسائل شهرستان سیاهکل، با یادآوری شعار نامگذاری شده سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان فراوری؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید درخصوص تحقق این شعار، برنامه داشته باشند و نتیجه فعالیت های خود را به مردم اعلام نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت امور به صورت جهادی و میدانی اضافه نمود: مسئولان بایستی برای رفع مسائل، راه حل داشته باشند و برنامه محور عمل نموده تا تهدیدات به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید مدیران از مسئولیت ها و تعهداتشان در خدمت به مردم شانه خالی نمایند، ادامه داد: از کسانی که فکر و ایده دارند، حمایت می کنیم و بایستی بروکراسی های زائد اداری را از سر راه آنان برداریم.

عباسی با تاکید بر ضرورت رفع تمامی موانع بر سر راه فراوری با استفاده از راه حلهای قانونی توضیح داد: نباید هیچ سرمایه گذاری، درگیر بروکراسی های دست و پا گیر اداری شده، بلکه راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گشوده شود.

وی با بیان اینکه باید به فرصت های شغلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای صورت گیرد، گفت: در هر روستا، شرایطی فراهم شود تا محصولاتی که به وسیله روستاییان به بازارهای هفتگی می آید؛ در همان منطقه و روستای محل زندگی خودشان عرضه شود تا علاوه بر افزایش مقدار اشتغال، رونق روستاها را نیز در پی داشته و در کنار آن صنایع تبدیلی، راه اندازی شود.

استاندار گیلان، با اشاره به مسائل کارخانه سیمان سیاهکل ادامه داد: متاسفانه زیرساخت های لازم از جمله راه ارتباطی در راستا این کارخانه، فراهم نشده و مردم با مسائلی روبرو هستند که لازمست هرچه سریع تر این مسائل مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شود.

وی با تاکید بر حمایت و نظارت دقیق مدیران بر عملکرد و رفتار کارمندان خود با حفظ کرامت آنان تاکید نمود: علاوه بر اعزام بازرسانی به روستاهای گیلان در جهت تهیه گزارش از شرایط روستاها، شخصا و به صورت سرزده به این منطقه ها سرکشی می کنم.

عباسی، با اشاره به مزیت های گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع سیاهکل گفت: باید این مزیت ها شکوفا شده و عوامل بازدارنده در راستا رشد آنها رفع شود.

به گزارش خبرنگاران، استاندار گیلان در جریان سفر به شهرستان سیاهکل، از کمربندی در حال احداث داخل شهر و مخازن زمینی 600 و 3000 مترمکعبی در روستای کرف پشته سیاهکل بازدید کرد.

بازدید از دو واحد فراوریی شامل فراوری الیاف پی استر با ظرفیت اشتغال 50 نفر و واحد بسته بندی محلول های تزریقی، دارویی و ملزومات اصلی دیالیز صفاقی در شهرک صنعتی سیاهکل از دیگر برنامه های استاندار بود.

عباسی، بعلاوه راه روستایی لیش به شبخسلات که بخشی از آن دچار رانش شده و نیز کاروانسرای تی تی را مورد بازدید قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1145

به "راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گگردده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گگردده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید