راهکارهای تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران - در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی راهکارهای تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن آنالیز شد.

راهکارهای تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه که با حضور مدیران عامل بعضی بانکها و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید، دکتر همتی ضمن تأکید بر ضرورت ساخت مسکن، خواهان مشارکت بانک ها در تسهیلات دهی و رونق بخش مسکن شد.

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن اعلام تداوم حمایت شبکه بانکی از طرح های حوزه مسکن، خواهان مشارکت فعالانه آنها در این طرح ها شد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی تاکید نمود: لازم است بانکها درحد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت نمایند.

خاطرنشان می گردد، دکتر همتی ضمن تأکید بر ظرفیت و امکانات شبکه بانکی در تأمین اقتصادی این طرح، توضیح داد: برای تأمین اقتصادی این طرح می توان از توان و ظرفیت مجموعه ای از بانکهای خصوصی و دولتی به منظور تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن استفاده کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، راهکارهای همکاری بانک ها در طرح اقدام ملی مسکن و نیز سایر پروژه های حوزه مسکن نظیر تشکیل صندوق های زمین ومسکن توسط بانکها آنالیز و نتایج در جلسات مشترک میان دو نهاد آنالیز گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 789

به "راهکارهای تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای تأمین اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید