درخواست رسمی نکونام برای جذب ستاره مطرح ارسال شد ، مشکل استقلال برای خرید گزینه نو

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ستاره ازبکستانی طی سال های اخیر و از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یکی از گزینه های خط هافبک استقلال بوده اما این خرید هیچ وقت انجام نشده است.

درخواست رسمی نکونام برای جذب ستاره مطرح ارسال شد ، مشکل استقلال برای خرید گزینه نو

به گزارش خبرنگاران با اعلام بعضی رسانه ها جواد نکونام با ارسال نامه ای برای مدیران باشگاه استقلال خواهان جذب جلال الدین ماشاریپوف، ستاره سابق تیم النصر عربستان شده است. ماشاریپوف ازبکستانی چندی پیش قراردادش با النصر را فسخ کرد و به عنوان بازیکن آزاد مسئله ای برای حضور در استقلال ندارد. او سابقه بازی برای شباب الاهلی، پاختاکور و لوکوموتیو ازبکستان را نیز در کارنامه دارد. باید دید درنهایت مدیران باشگاه استقلال پیروز به جذب این ستاره ازبکستانی می شوند یا او راهی تیم دیگری خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه این ستاره ازبکستانی طی سال های اخیر و از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یکی از گزینه های خط هافبک استقلال بوده اما این خرید هیچ وقت انجام نشده و در حد همان برآورد رسانه ای و لینک شدن هرساله به جای مانده است. البته به نظر می رسد مهم ترین سدی که درحال حاضر پیش پای این چهره برای استقلالی شدن واقع شده است به سقف بودجه تیم های باشگاهی در لیگ برتر مربوط باشد، ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلالی ها بسته است و باید اقداماتی در راه باز کردن آن انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1535

به "درخواست رسمی نکونام برای جذب ستاره مطرح ارسال شد ، مشکل استقلال برای خرید گزینه نو" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخواست رسمی نکونام برای جذب ستاره مطرح ارسال شد ، مشکل استقلال برای خرید گزینه نو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رسمی نکونام برای جذب ستاره مطرح ارسال شد ، مشکل استقلال برای خرید گزینه نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید