خودروی خورشیدی که هرگز شارژ نمی گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، یک شرکت فراوری کننده خودرو برقی به تازگی پیش فروش خودروهای الکتریکی خورشیدی خود را که هرگز به شارژ احتیاج ندارند، شروع نموده است.

خودروی خورشیدی که هرگز شارژ نمی گردد

به گزارش روزنامه دیلی میل، شرکت فراوری کننده خودروهای برقی آپترا مستقر در کالیفرنیا، در این خودروی خورشیدی خود از فناوری Never Charge استفاده نموده است. این فناوری شامل یک بسته خورشیدی می گردد که خودرو را قادر می سازد در روز بیش از 40 مایل (64.37 کیلومتر) بدون احتیاج به شارژ حرکت کند. این فناوری، خودروی برقی یاد شده را به اولین وسیله نقلیه ای تبدیل نموده است که برای رانندگی روزانه احتیاج به شارژ ندارد.

این خودرو همچنین به یک بسته باتری مجهز است که هزار مایل، برد دارد و تا حد زیادی از 370 مایل، برد خودروی تسلا مدل S فراتر می رود. این خودرو روز چهارم دسامبر (14 آذر) پیش فروش شد و قیمت آن از 25 هزار و 900 دلار تا 46 هزار و 900 دلار برای خودروی چهار چرخ متحرک متفاوت بود.

این خودرو با موتورهای الکتریکی خنک شده- مایع طراحی شده است که اجازه می دهد این وسیله نقلیه تنها در مدت 3.5 ثانیه از سرعت صفر مایل در ساعت به سرعت 60 مایل در ساعت (96.56 کیلومتر بر ساعت) برسد. حداکثر سرعت این خودرو 110 مایل در ساعت (177 کیلومتر در ساعت) است.

همچنین در صورت احتیاج به برق، می توان این وسیله نقلیه را با یک خروجی استاندارد 110 ولتی شارژ کرد. پیش فروش این خودرو در مدت 24 ساعت به خاتمه رسید.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 610

به "خودروی خورشیدی که هرگز شارژ نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی خورشیدی که هرگز شارژ نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید