خرید مودم رومیزی هواوی B315 با 40 درصد تخفیف

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در حالی که قیمت مودم های و به ویژه مدل های سیم کارتی افزایش پیدا نموده است و می تواند گفت هریک حدود 1 میلیون تومان گران تر شدند؛ امروز دیدم مودم رومیزی هواوی B315 را با 40 درصد تخفیف به قیمت 1.5 میلیون تومان می فروشد که خوب به عنوان یک مودم رومیزی قیمت بسیار خوبی دارد.

خرید مودم رومیزی هواوی B315 با 40 درصد تخفیف

مودم یکی از مودم های رومیزی 4G LTE میان رده بازار است که مشخصات نسبتا کاملی برای کاربران خانگی دارد و به راحتی می تواند جایگزین مودم های ADSL شده و چندین کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی موبایل را زیر پوشش اینترنت و وای فای خود ببرد.

در بسیاری اوقات، افرادی که می خواهند مودم هواوی B612 را خریداری نمایند ولی از نظر قیمتی مشکل دارند؛ ما خرید مودم هواوی B315 را پیشنهاد می کنیم.

اگر شما قصد استفاده از اینترنت TD-LTE را نداشته باشید یا دنبال یک مودم رومیزی برای استفاده از اینترنت موبایل در خانه و محل کار باشید و مودمی بخواهید که قابلیت نصب آنتن خارجی هم داشته باشد؛ گزینه ای بهتر از هواوی B315 با قیمت مناسب پیدا نمی کنید.

این مودم در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت 150 مگابیت است. یک مودم آنلاک است که با همه سیم کارت ها و اپراتورهای موبایل ایران سازگاری دارد. باندهای 1 و 3 و 7 روی FDD را پشتیبانی می نماید که در ایران معمولا روی آن ها سرویس اینترنت موبایل داده می گردد.

از 4 درگاه شبکه اترنت RJ-45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه برخوردار است. یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه RJ11 برای اتصال تلفن ثابت خانگی به مودم و شماره گیری با سیم کارت 4G را هم به امکانات ارتباطی آن اضافه کنید.

از دو آنتن داخلی 4G بهره می برد ولی جای دو سوکت نوع SMA برای نصب آنتن خارجی هم دارد. یک شیار سیم کارت و کلیدهای Power و WPS دارد.

در وای فای از نسل 802.11n روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و برای اتصال چندین دستگاه به اینترنت در خانه پاسخگو است.

سرعتی که به شما روی وای فای می دهد؛ حدود 30 الی 50 مگابیت است که برای مصارف خانگی بسیار عالی است. یک مودم خوب با کیفیت ساخت بالا از هواوی است که اکنون با قیمت بسیار خوبی هم در این تخفیف ویژه دیجی کالا به فروش می رسد.

قیمت اصل مودم 2.5 میلیون تومان است که با 40 درصد تخفیف به قیمت 1.490.000 تومان به فروش می رسد. اگر واقعا این روزها تصمیم به خرید یک مودم رومزی 4G داشتید؛ پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید وگرنه باید فردا با قیمت دو برابر آن را بخرید:

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1096

به "خرید مودم رومیزی هواوی B315 با 40 درصد تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مودم رومیزی هواوی B315 با 40 درصد تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید