خبرنگاران 39 برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات ایلام معرفی شدند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، ایلام - خبرنگاران - پرونده سومین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام شامگاه پنجشنبه با تجلیل از 39 برگزیده در آیین اختتامیه با حضور استاندار ایلام و مسوولان محلی بسته شد.

خبرنگاران 39 برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات ایلام معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، رییس خانه مطبوعات ایلام در این خصوص گفت: خبرنگاران استان در مجموع 520 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت 424 اثر به مرحله داوری راه یافت.

سامی شهبازی اضافه نمود: آثار ارسالی شامل 102 یادداشت، 45 مصاحبه، هشت مقاله، 14 مجموعه عکس، 54 خبر، 62 تیتر، 8 اینفوگرافیک، 125 گزارش و شش صفحه آرایی بوده است.

وی اظهار کرد: هیات داوران پس از بررسی آثار ارسالی، برگزیدگان خود را به این شرح گفت:

بخش تیتر:

هیات داوران تیتری را شایسته دریافت عنوان اول ندانست ورتبه دوم تعلق می گیرد به تیتر شیره ای که جان جنگل های زاگرس را گرفت اثر اکبر یعقوبی از خبرگزاری فارس و رتبه سوم تیتر اگر همه سر به سر تن به کشتن دهیم اثر شمس الدین رستمی از پایگاه خبری تحلیل جامک تعلق گرفت.

هیات داوران، تیتر شوک شوکه به درختان بلوط استان ایلام اثر لیلا کایی از خبرگزاری بازار و همچنین تیتر اینجا گیت ها هم دلتنگ اند اثر مجید کیان از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر شناخته شدند.

تیتر بخش ویژه کرونا:

هیات داوران در این بخش ویژه هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه اول تا سوم تشخیص نداد و تیتر پایکوبی مرگ در عروس های کرونا زده ایلام از خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرنگاران را شایسته تقدیر دانست.

بخش خبر با موضوع آزاد:

در این بخش هیات داوران دو اثر در تابستان داغ و سوزان دهلران ابرها آب شدند اثر رحمان جابری از نشریه طلوع دهلران و رونمایی متفاوت از یک اثر ادبی در کوهستان های ایلام اثر حشمت الله کرمی نژاد از خبرگزاری کردپرس شایسته تقدیر شناخته شدند.

خبر بخش ویژه کرونا:

در بخش خبر با موضوع ویژه کرونا، هیات داور هیچ اثری را شایسته رتبه اول و دوم ندانست و دو اثر ساعت کار بانک ها و ادارات شهرستان های سیاه ایلام کاهش یافت، اثر آزاده خرم از خبرگزاری خبرنگاران و تنها واکسن امروز کرونا ماسک است، اثر بهروز مردانی از پایگاه تحلیلی خبری تابناک ایلام رتبه سوم را بصورت مشترک کسب کردند.

همچنین در این بخش دو اثر استاندار ایلام: مرکز قرنطینه معتادان مبتلا به کرونا راه اندازی می شود، اثر کیومرث فیروزی از خبرگزاری خبرنگاران و سختی های پرستار بخش کرونا از دوبار ابتلا به این ویروس، اثر زهرا طیبی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش مصاحبه:

هیات داوران هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانست و رتبه دوم به اسلام انصاری فر برای مصاحبه از پست شیشه های شهر از پایگاه تحلیلی خبری پویا خبر و رتبه سوم مریم داری پور برای اثر گفتگو با خواننده ای که عاشق نجوم شد از پایگاه خبری تحلیلی ویرا تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه بخش ویژه کرونا، هیات داوران تنها اثر نمی توانستم اشکم را پاک کنم اثر متین نصیری از پایگاه خبری تحلیلی فریاد را شایسته تقدیر دانست.

بخش یادداشت:

هیات داوران هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه اول و دوم یادداشت مطبوعاتی ندانست و رتبه سوم تعلق می گیرد به یادداشت پرسپولیس در آستانه تاریخ سازی اثر طاهر جمشیدزاده از پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر و همچنین رتبه سوم به یادداشت ایلدا بدون تیتر اثر فرج الله صیدمحمدی از پایگاه خبری تحلیلی ویرا تعلق و همچنین اگر همه سر به سر تن به کشتن دهیم اثر شمس الدین رستمی از پایگاه خبری جامک شایسته تقدیر شناخته شد.

یادداشت بخش ویژه کرونا، رتبه دوم به اثر کرونا، امنیت و سلامت انسانی، اثر نصرت اله حیدری از پایگاه تحلیلی خبری فریاد و رتبه سوم اگر شرایط کرونایی را جدی نگیریم کاری از دست کادر درمان بر نمی آید! اثر فاطمه حمدی از پایگاه خبری پی جور تعلق گرفت.

رتبه شایسته تقدیر این بخش نیز به اثر مهار کرونا؛ رفتارگرایی و نیاز به تغییر رفتارها، اثر طاهر جمشیدزاده از روزنامه اعتماد اهدا شد.

بخش مقاله: به دلیل محدودیت آثار ارسالی هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته دریافت جایزه شناخته نشد.

مقاله در بخش کرونا:

در این بخش هیچ اثری شایسته رتبه های اول تا سوم شناخته نشد و هیات داوران مقاله فرهنگ کرونایی در این ور آب و آن ور آب اثر عطاءالله جمالوندی از نشریه ایمن را شایسته تقدیر دانست.

بخش عکس:

رتبه نخست به اثر آخرین نفس های پاییز، اثر زهرا مظفری از خبرگزاری فارس،رتبه دوم پاییز ایلام از دریچه دوربین، اثر زینب زمانی محمدی از پایگاه خبری تحلیلی فریاد و رتبه سوم عروس زاگرس در پاییز هزاررنگ اثر کسری صابری، از پایگاه خبری تحلیلی فریاد معرفی و همچنین محرم امن حسینی اثر فردین حسینی، از پایگاه خبری تحلیلی فریاد نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

بخش عکس ویژه کرونا:

رتبه اول اثر معصومانه در پشت ماسک؛ از زهرا مظفری از خبرگزاری فارس، رتبه دوم مشترک بازار ایلام پس از دو هفته قرنطینه، اثر نگار دادجو از خبرگزاری فارس و سوختن بر پیکر سوخته اثر محمدرضا فرجی از پایگاه تحلیلی فریاد و رتبه سوم: یک روز با کادر درمان اثر پوریا خانی ذلان از پایگاه تحلیلی فریاد به عنوان برتر معرفی شدند.

بخش گزارش :

در بخش گزارش هیات داوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه اول و دوم ندانست.

جایزه سوم بخش گزارش نویسی به گزارش مرخصی ابدی سرباز گروهان یازده اثر فرج براری از پایگاه خبری تحلیلی فریاد تعلق گرفت.

هیات داوران دو گزارش زعفران طفل نوپای کشاورزی ایلام نیازمند نقش آفرینی زنان، اثر زهرا موسوی از خبرگزاری خبرنگاران و کاهش رونق تجارت در دروازه مدیترانه، اثر رمضان نوری از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش گزارش بخش ویژه کرونا: هیات داوران هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه نخست ندانست و رتبه دوم به اثر بودن یا نبودن اکسیژن ساز در ایلام اثر یاسر بابایی از خبرگزاری کردپرس و رتبه سوم مرگ درون خانوادگی؛ چهره ترسناک دیگری از کرونا در ایلام، اثر آزاده خرم از خبرگزاری خبرنگاران تعلق گرفت.

در بخش شایسته تقدیر نیز روایت رمز جهاد تنها غساله اموات کرونایی ها در ایلام برای کمک مومنانه، اثر اکبر یعقوبی از خبرگزاری فارس انتخاب شد.

اینفوگرافی:

هیات داوران اثر اینفوگرافیک نرخ ولادت و وفات در پنج ماهه اول سال 98 و 99 اثر یونس میرزائی از پایگاه تحلیلی خبری فریاد را شایسته تقدیر دانست.

اینفوگرافیک بخش ویژه کرونا: هیات داوران در این بخش نیز یک اثر کرونا تا 20 آذر در ایران اثر محسن مرادبگی از پایگاه تحلیلی خبری فریاد را شایسته تقدیر دانست.

صفحه آرایی هیات داوران به اتفاق آرا صفحه آرایی نشریه سفیر ایلام اثر حکیمه موسی نژاد را شایسته تقدیر دانست.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 734

به "خبرنگاران 39 برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات ایلام معرفی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران 39 برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات ایلام معرفی شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 39 برگزیده جشنواره فصلی مطبوعات ایلام معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید