تصاویر ، تفریح عجیب پیرمرد 109 ساله ، یادگاری های کهنسال ترین مرد استرالیا برای پنگوئن های خوش شانس را ببینید (تور استرالیا)

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، مسن ترین مرد استرالیا یک بافنده پرکار ژاکت برای پنگوئن هاست. این ژاکت ها به دست پنگوئن های ریز و زخمی می رسد تا از نفت مواد نشتی و سمی در امان بمانند.

تصاویر ، تفریح عجیب پیرمرد 109 ساله ، یادگاری های کهنسال ترین مرد استرالیا برای پنگوئن های خوش شانس را ببینید (تور استرالیا)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، آلفرد دیت، 109 ساله، که به الفی معروف است، با بافتن پلیورهای مخصوص پنگوئن های مجروح در دنیا به معروفیت رسیده. این پیرمرد استرالیایی که کهنسال ترین مرد این کشور هم هست، اولین بار در سال 1931 بافتنی را یاد گرفت.

افراد هم سن و سال او معمولا کتاب می خوانند، با دوستانشان مصاحبت می نمایند و گاهی هم سرگرم بازی های تخته ای می شوند اما الفی اینطور نیست. او وقت خود را صرف بافتن ژاکت های پشمی و ظریف برای پنگوئن های کوچک و زخمی می نماید.

این بافنده پرکار به ناین نیوز استرالیا گفت که وقتی بنیاد پنگوئن جزیره فیلیپ در پی نشت نفتی بزرگ در این منطفه، از زخمی شدن صدها پنگوئن کوچک اطلاع داد، بعضی فعالان محیط زیست به فکر نجات این گونه مجذوب کننده که فقط در جنوب استرالیا و نیوزلند یافت می گردد، افتادند و فراخوان بافت ژاکت های ظریف دادند.

دیت معتقد است این یک کار خوب برای کنار آمدن با زندگی است، شما رفقایی تازه پیدا می کنید و از رخوت کهنسالی دور می شوید. این مرد از هشتاد سالگی دست به میل شده و شرح می دهد که این ژاکت ها در واقع از پنگوئن های مجروح را در برابر بلعیدن و آلوده شدن به روغن سمی محافظت می نمایند.

این بنیاد به آقای دیت لقب پیشکسوت ترین بافنده ژاکت پنگوئن را داد و بعد از آن بود که همگان متوجه شدند او کهنسال ترین مرد این کشور هم هست. معروفیت الفی باعث شد سیلی از یاری های مردمی دنیای به این بنیاد روانه گردد و اکنون پنگوئن ها در شرایط ایمنی قرار دارند.

  • تصاویر | دنیای شدن هنر دست مادربزرگ 104 ساله معروف | ایده ساده ای که از یک خیاطی شکل گرفت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1378

به "تصاویر ، تفریح عجیب پیرمرد 109 ساله ، یادگاری های کهنسال ترین مرد استرالیا برای پنگوئن های خوش شانس را ببینید (تور استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، تفریح عجیب پیرمرد 109 ساله ، یادگاری های کهنسال ترین مرد استرالیا برای پنگوئن های خوش شانس را ببینید (تور استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید