تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به تازگی تصاویر جدیدی از دو گوشی میان رده مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی A54 و A34 منتشر شده که این دو گوشی را از تمامی زوایا به نمایش گذاشته است.

تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شد

سامسونگ میخواهد طی هفته های آینده از گوشی های گلکسی A54 و A34 به عنوان میان رده های پریمیوم و معمولی خود رونمایی کند. بعد از اینکه این شرکت کره ای از سری گلکسی S23 رونمایی کرد، تمامی نگاه ها به سمت این دو گوشی منعطف شده تا بدین ترتیب با دو مدل از مورد انتظارترین میان رده های سال طرف باشیم.

تعجبی ندارد که تا به امروز خبرهای بسیار زیادی پیرامون این دو گوشی منتشر شده و تقریبا می توانیم بگوییم از تمام جزئیات مربوط به آن ها با خبریم. حتی تصاویری از این دو گوشی هم پیش تر منتشر شد تا بدین ترتیب از لحاظ شکل ظاهری هم هیچ پرسش بدون پاسخی برایمان باقی نمانده باشد. اما به تازگی باز هم تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شده که آن ها را از تمامی زوایا به نمایش می گذارد.

تصاویر منتشر شده از گلکسی A54 و A34 آن ها را در رنگ هایی نشان می دهد که قرار است با آن ها راهی بازار شوند. این تصاویر چیز جدیدی برای نمایش ندارند؛ این یعنی با طراحی روبرو هستیم که کاملا مشابه طراحی پرچم داران سامسونگ است؛ این شرکت کره ای مدتی است که تصمیم گرفته برای گوشی های خود از زبان طراحی مشابهی استفاده کند و در نتیجه می بینیم که میان رده های آن هم کاملا شبیه به پرچم دارها هستند.

البته بین این دو گوشی هم یک تفاوت جزئی وجود دارد و آن هم شکل پنل جلو است. به این صورت که در گلکسی A33 دوربین سلفی به صورت قطره ای و در گلکسی A54 هم به صورت حفره ای تعبیه شده تا بدین ترتیب میان رده گران قیمت تر ظاهر مدرن تر و مجذوب کننده تری هم داشته باشد.

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ می خواهد برای گلکسی A34 که یک میان رده معمولی تر است از پردازنده ای ساخت مدیاتک استفاده کند اما برای گلکسی A54 از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس 1380 بهره خواهد برد که با توجه به مشخصات فنی به نظر می رسد پردازنده ای با توان سخت افزاری بالا باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1458

به "تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید