بهترین فیلم آموزش بورس یا پکیج آموزش بورس را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، آیا در جستجوی یک فیلم آموزش بورس (آموزش صفر تا صد بورس) یا پکیج آموزش بورس با بهترین استاد آموزش بورس در یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز و موسسه های آموزش بورس در ایران هستید.

بهترین فیلم آموزش بورس یا پکیج آموزش بورس را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش خبرنگار ، اگر در جستجوی یک فیلم آموزش بورس (آموزش صفر تا صد بورس) یا پکیج آموزش بورس با بهترین استاد آموزش بورس در یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز و موسسه های آموزش بورس در ایران هستید، پکیج دوره جامع عظیمان بورس بهترین و کامل ترین گزینه می باشد.

پکیج دوره جامع عظیمان بورس(فیلم آموزش کامل بورس) فیلم برداری شده از دوره حضوری عظیمان بورس می باشد که تا به امروز بیش از 100 دوره از آن در کانون بورس برگزار شده است.و دوره های حضوری جدید آن هم اکنون در حال پذیرش می باشد. (اطلاعات بیشتر درمورد دوره های حضوری عظیمان بورس ، مراجعه به سایت کانون بورس به نشانی kanoonebourse.com)

بنابراین با تهیه و تماشای فیلم آموزشی عظیمان بورس حس می کنید که انگار در کلاس حضوری دوره جامع عظیمان بورس نشسته اید.

پکیج دوره جامع عظیمان بورس (فیلم آموزشی دوره حضوری عظیمان بورس) آموزش صفر تا صد بورس و بازارهای مالی شامل تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت سرمایه، روانشناسی بازار، بازار بورس کالا و نرم افزار متاتریدر و کارگاه های عملی تحلیل سهام و ... به صورت کاملا کاربردی می باشد .

بعد از یاد گیری و تماشای این پکیج آموزشی به هیچ کلاس دیگری جهت آموزش بورس نیاز نخواهید داشت و می توانید همچون عظیمان بازار بورس فکر کنید ، تحلیل کنید و در قیمت مناسب به بازار ورود نموده و بهترین قیمت از بازار خروج کنید .

وجه تمایز پکیج دوره جامع عظیمان بورس(فیلم آموزش کلاس عظیمان بورس) با سایر دوره ها:

  • فیلمبرداری با 2 دوربین با کیفیت بالا. به صورتی که شما:

    اولا: محیط کلاس را مشاهده میکنید. تمام سوال های دانشپذیران و مثال ها و توضیحاتی که مدرس بر روی تخته ارائه میدهد را به طور کامل می بینید.

    دوما :مشاهده لپ تاب مدرس دوره در مواقعی که در حال آموزش نرم افزار، حل تمرین های عملی دانشپذیران و یا خرید و فروش در بازار به صورت آنلاین هستند.

  • تدوین بسیار حرفه ای ،طوری که بیننده احساس میکند در محیط کلاس واقعی نشسته است.
  • تسلط و تجربه و فن بیان بسیار بالای مهندس مهدیار حاجی علی که باعث جذاب شدن بیشتر دوره شده است.

امکان شرکت در دو جلسه کارگاه عملی با دانشپذیران دوره حضوری جامع عظیمان بورس(با خرید این محصول می توانید در دو جلسه کارگاههای عملی دوره حضوری عظیمان بورس شرکت نموده و با استاد دوره بصورت حضوری و عملی نیز برطرف اشکال نمایید.)

  • کاربردی و جامع بودن دوره و آموزش های عملی در طی دوره (مانند کار با نرم افزار، نحوه تحلیل سهام، پیش بینی عملی میزان سود سرمایه گذاری در بازار و …)
  • پشتیبانی از دانشپذیران و برطرف سوالات آنها به صورت تلفنی
  • آموزش صفر تا صد بورس و بازارهای مالی دیگر طوری که به هیچ منبع دیگری برای موفقیت مالی در بورس نیاز ندارید .
  • برای موفقیت در بازار بورس فقط کلاس تحلیل تکنیکال یا کلاس تحلیل بنیادی (فاندامنتال) کافی نیست و 70درصد موفقیت نهفته در مدیریت ریسک و سرمایه ، روانشناسی معامله گر و روانشناسی بازار است. در کلاس عظیمان بورس همه این موارد به صورت کامل و جامع با بیان شیوای مهندس مهدیار حاجی علی آموزش داده می گردد.
  • با خرید این محصول آموزشی شما این امکان را دارید که در صورت فراوری پکیج جدیدتر و به روزتر ، فقط با پرداخت هزینه رایت dvd های پکیج جدید ، صاحب محصول به روزرسانی شده دوره جامع عظیمان بورس شوید.
  • طراحی و بسته بندی بسیار مقاوم، شیک و مدرن این محصول به گونه ای است که شما میتوانید با خیالی راحت وبدون کوچیکترین آسیب این پکیج را همراه خود به محل کار ، مسافرت و … ببرید و این حس را تجربه کنید که یک معلم با تجربه همواره در کنار شما است.
  • تمامی سر فصل ها و مطالب ارائه شده در پکیج دقیقا مطابق با دوره حضوری جامع عظیمان بورس میباشد. زیرا این پکیج ضبط و فیلم برداری شده از یک دوره حضوری عظیمان بورس است.

استاد دوره چه کسی است؟

مهندس مهدیار حاجی علی

✔️تحصیل نموده در کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های مالی (بورسیه شده توسط معاونت ریاست جمهوری)

✔️دارای مدرک مدیریت ریسک (risk management) از اکسفورد

✔️کارشناس مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

✔️کاندیدکارشناسی ارشد ام بی ای مالی

✔️دارای مدرک تحلیل گری کیو ای ال انگلستان

✔️مبدع سیستم های مدیریت سرمایه حرفه ای در سطح بین المللی

✔️مبتکر سیستم معاملاتی ES (EVIDENCE SYSTEM)

✔️برگزار کننده دوره های بورس در مراکز دانشگاهی اعم از دانشگاه الزهرا و….

✔️تنها برگزار کننده دوره های ترید لایو در ایران

✔️طراحی کننده دوره های کماندویی و ترید لایو

✔️نویسنده کتاب راز عظیم در بازار های مالی (تنها کتاب مدیریت ریسک و سرمایه گذاری در بازار های مالی مدرن در کشور) (چاپ تا خرداد 99)

✔️مشاور و سبد گردان اشخاص حقیقی و حقوقی

✔️مدرس بالای 600 دوره اموزشی در زمینه بازار های مالی

  • چگونه پکیج فیلم آموزش عظیمان بورس را تهیه کنم؟
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 80

به "بهترین فیلم آموزش بورس یا پکیج آموزش بورس را از کجا تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فیلم آموزش بورس یا پکیج آموزش بورس را از کجا تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید