بلوز معروف پرنسس دایانا به حراج گذاشته می گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، قرارست ماه آینده یکی از بلوز های معروف پرنسس دایانا در نیویورک با قیمت 50 تا 80 هزار دلار به حراج گذاشته گردد.

بلوز معروف پرنسس دایانا به حراج گذاشته می گردد

به گزارش خبرآنلاین، این بلوز پرنسس دایانای فقید، رنگ قرمز با طرحی از چندین گوسفند سفید و فقط یک گوسفند سیاه دارد و اولین بار در مسابقه چوگان بازی سال 1981 در تن پرنسس دایانا دیده شده بود.

میور و آزبرن (Muir&Osborne)، دو خانم بنیانگذار برند وارم -اند-واندرفول که این نوع بلوز را فراوری نموده بودند گفتند، وقتی عکس پرنسس دایانا را روی صفحه اول روزنامه، درحالی که یکی از بلوز های برند ما را به تن داشت، دیدیم خیلی تعجب کردیم. او چنان تاثیری گذاشت که مدت کمی بعد از آن فروش محصولات برند کوچک ما بسیار بالا رفت.

میور و آزبرن چند هفته پس از مسابقه چوگان در سال 1981، نامه ای رسمی از کاخ باکینگهام دریافت نموده بودند که یکی دیگر از همین نوع بلوز می خواستند، چراکه بلوز قبلی پرنسس دایانا صدمه دیده بود.

این نوع بلوز از سال 1984 به بعد دیگر فراوری نشد تا اینکه سال 2020، کپی این بلوز در تن اما کورین، بازیگر نقش پرنسس دایانا در سری چهارم سریال تاج دیده شد.

محل نگهداری بلوز اصلی پرنسس دایانان ناشناخته مانده بود. اما اوایل امسال این بلوز پیدا شد. اکنون قرارست این بلوز ماه آینده با قیمت 50 تا 80 هزار دلار به حراج گذاشته گردد.

منبع: msn

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1506

به "بلوز معروف پرنسس دایانا به حراج گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوز معروف پرنسس دایانا به حراج گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید