اجرای حکم تخلیه ساختمان کانون متوقف گردد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، شهر: شهردار تهران با تعدادی از زندانیان سیاسی ملاقات کرد و آنها در این ملاقات صمیمانه به بیان خواسته ها و مسائل خود با شهردار پرداختند.

اجرای حکم تخلیه ساختمان کانون متوقف گردد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار شهر،پیروز حناچی شهردار تهران هفته ای که گذشت با تعدادی از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب دیدار و تبادل نظر کرد.

در این مراسم محمدرضا علی حسینی دبیرکل کانون زندانیان سیاسی پیش از انقلاب از شهردار تهران خواست، ساختمانی که از سوی شهرداری به کانون زندانیان سیاسی ارائه شده است را همچنان در اختیار این کانون بگذارد.

او همچنین خواست شهردار تهران بخشی از ساختمان به جامانده از زندان قصر را برای برگزاری جلسات اعضای این کانون در اختیار آنها بگذارد.

او گفت: امروز بسیاری از مقامات عالیرتبه کشور از دیدار با شورای مرکزی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل ازانقلاب، پرهیز دارند؛ یا می ترسند یا متوجه این نکته نیستند که مبارزه برای آزادی و شکنجه برای انسانیت یعنی چه؟ امروز دیگر در دهه فجر نه صدا و سیما به سراغ ما می آید نه ما حاضریم با صدا و سیما مصاحبه کنیم. چرا که فکر می کنیم این عرصه جولانگه خفاشان شب و گردنه بگیران روز است.

علی حسینی ادامه داد: در دهه اول تاسیس کانون که من دبیرکل بودم با نام کانون چندین دیدار و جلسه با رئیس جمهور و وزیر اطلاعات و سایر وزرا و مسئولین و مرتب با آقای دهقان - رئیس وقت بنیاد شهید داشتیم. صدا و سیما و مراجع فرهنگی مرتب بدنبال ما بودند. اما من فاش می گویم که این دولت نه فقط آزادگان و جانبازان و ایثارگران را تحویل نمی گیرند بلکه بسیاری از امکانات آنها را نیز قطع نموده و از آنجمله قطع بیمه درمان ایثارگران که بعدا به دلیل اعتراضات مجبور به پذیرش آن گشت. امروز دیگر کلاه ایثار و مبارزه قبل از انقلاب و جنگ و شهید وجانباز و آزاده پری ندارد. امروز روزگار آقایان بر سفره نشسته و آقازاده وفامیل و رفقاست.

او از شهردار تهران به خاطر برگزاری این جلسه تشکر کرد و گفت: ما از شهردار تهران می خواهیم ساختمانی که شهرداری در اختیار کانون گذاشته بود و در دوره شهردار اسبق - محمدباقرقالیباف- حکم تخلیه آن صادر شده بود را در اختیار کانون بگذارد. ضمن این که در زندان قصر فضایی به ما بدهند تا دورهمی ها و بعضی جلساتمان را این جا برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 722

به "اجرای حکم تخلیه ساختمان کانون متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای حکم تخلیه ساختمان کانون متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید