شروع بهره برداری از طرح های عظیم مناطق آزاد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرگزاری خبرنگاران- مراسم بهره برداری از 94 طرح عظیم مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری در مجموعه حافظیه تهران شروع شد.

شروع بهره برداری از طرح های عظیم مناطق آزاد

به گزارش خبرنگاران، در شصت و هفتمین برنامه از افتتاح طرح های ملی، ابتدا دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی گزارشی از برنامه ها و طرح ها در این مناطق ارائه می نماید و پس از پاسخ به سوالات آقای روحانی، بهره برداری از این طرح ها شروع می گردد. در خاتمه این مراسم هم رئیس جمهور سخنرانی می نماید.

در این مراسم طرح های عظیم صنعتی، گردشگری، تجاری، کشاورزی، نیروگاهی و زیربنایی در استان های آذربایجان شرقی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، البرز و قم به بهره برداری خواهد رسید.

38 طرح صنعتی و زیربنایی در منطقه آزاد ارس، هشت طرح تولیدی در منطقه آزاد اروند، 31 طرح تولیدی، تجاری و خدماتی در منطقه آزاد چابهار، 10 طرح شیلاتی، تولیدی و گردشگری در منطقه آزاد قشم، چهار طرح تولیدی و نیروگاهی در منطقه ویژه مالی پیغام و سه طرح تولیدی در منطقه ویژه مالی سلفچگان طرح هایی هستند که با دستور رئیس جمهور افتتاح می گردد.

این طرح های ملی با سرمایه گذاری 6 هزار و 200 میلیارد تومان برای 2 هزار و 943 نفر هم اشتغال ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 893

به "شروع بهره برداری از طرح های عظیم مناطق آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بهره برداری از طرح های عظیم مناطق آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید