چند ساعت تا امضای رسمی جهانبخش و فاینورد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، علیرضا جهانبخش فصل 2017-2018 لیگ اردیویژه هلند را به برترین شکل ممکن به انتها رساند. به ثمر رساندن 21 گل در 33 بازی برای آلکمار و کسب اسم برترین گلزن لیگ هلند، فرصت ها را در اختیار او قرار داد تا راهی تیم بزرگتری در لیگ بزرگتری گردد.

چند ساعت تا امضای رسمی جهانبخش و فاینورد

وینگر ایرانی از میان تمامی پیشنهادهایش، لیگ جزیره و برایتون را انتخاب کرد. او به تیم مرغ های دریایی پیوست و رکورد گرانترین خرید این باشگاه را به نام خودش به ثبت رساند. اما این انتقال هرگز برای جهانبخش خوب پیش نرفت و ارزش او در سایت ترانسفر مارکت از 18 میلیون یورو به 5 میلیون یورو رسید. 61 بازی با پیراهن برایتون، زدن 4 گل و دادن 2 پاس گل، خلاصه عملکرد او طی 3 فصل حضور در لیگ برتر بود.

طبیعی بود که جهانبخش برای حضور بیشتر در میادین، برایتون را ترک کند. از چندی پیش اخبار زیادی پیرامون جدایی استیون برگویس کاپیتان فاینورد از این تیم و پیوستنش به آژاکس در رسانه های هلندی مطرح شد. مدیران روتردامی برای اینکه جانشین مناسبی برای کاپیتان جدا شده خود پیدا نمایند، به سراغ جهانبخش رفته اند. او روز گذشته در تست های پزشکی فاینورد شرکت کرد و آن را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وب سایت معتبر توتو مرکاتو وب ایتالیا نوشته است: علیرضا جهانبخش به هلند برمی گردد. مهاجم ایرانی قبل از پیوستن رسمی به فاینورد و تبدیل شدن به بازیکن نو این تیم، در هلند برای انجام معاینات پزشکی حضور پیدا کرد؛ بنابراین وینگر 27 ساله پس از تجربه حضور در AZ آلکمار، برایتون را ترک می نماید.

وب سایت voetbalprimeur هم از خرسندی بازیکن سابق فاینورد بابت جذب جهانبخش خبر می دهد و نوشت: فاینورد تقریباً علیرضا جهانبخش را بدست آورده است. وقتی آخرین ابهامات امروز شنبه رفع گردد، ملی پوش ایرانی قرارداد خود را با این باشگاه امضا خواهد نمود. پیتر هوتمن خرسند است که فاینورد به اسم جانشین استیون برگویس نام بزرگی را به خدمت گرفته است.

مهاجم پیشین فاینورد و تیم ملی هلند در مصاحبه با دی تلگراف گفت: اینکه فاینورد می خواهد تیم را با یک بازیکن نامی و معروف تقویت کند، عالی است. جهانبخش روز آدینه مورد معاینات پزشکی نهاده شد و قراردادی چند ساله در روتردام امضا خواهد نمود. در دکویپ (ورزشگاه خانگی فاینورد) با آرن اسلات مربی ای که با او در آلکمار کار می کرد، آشنا می گردد.

هاوتمن ادامه می دهد: جهانبخش فقط 27 سال دارد، مگر نه. این بدان معنی است که او در دوران بلوغ خود به اسم یک بازیکن فوتبال حرفه ای به سر می برد. در این صورت می تواند چند سال دیگر در فاینورد دوام بیاورد. به هر حال آن ها به افزایش سرعت در خط حمله احتیاج دارند. اما نکته قابل توجه در خصوص جهانبخش این است که او همواره در زمان حضور در آلکمار خوب گل می زد.

جهانبخش در لیگ برتر خیلی به بازی گرفته نشد. این مهاجم به طور فزاینده ای روی نیمکت برایتون نشسته بود و با مبلغ چند میلیون راهی فاینورد می گردد. هوتمن می گوید: به همین علت است که من اکنون مثل بقیه کنجکاوم که او چه چیزی به ارمغان خواهد آورد. امیدوارم که او بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بسیار جالب است که علی رغم بودجه اندک، فاینورد چنین بازیکن خلاقی را جذب نموده است.

وب سایت feyenoordreport هم به نقل از دنیس ون ارسل ناظر باشگاه نوشته است: معاینه پزشکی علیرضا جهانبخش به سرانجام رسیده است. مهاجم یک قرارداد چند ساله با فاینورد امضا خواهد نمود و به زودی ورود او به طور رسمی تأیید می گردد.

همه چیز مهیای حضور علیرضا جهانبخش در پیراهن فاینورد است. به نظر می رسد تا چند ساعت آینده این خبر به صورت رسمی اعلام می گردد. فاینورد فصل گذشته در رتبه پنجم اردیویژه هلند نهاده شد و امیدوار است با جذب جهانبخش، ضمن بازگشت به رتبه های بالای جدول، بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 968

به "چند ساعت تا امضای رسمی جهانبخش و فاینورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ساعت تا امضای رسمی جهانبخش و فاینورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید