پلی آف مهمتر است، مقابل ملی حفاری همه چیز را قربانی نمی کنیم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش خبرنگاران، در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان حضور چهار تیم هیئت فوتبال خراسان، مس رفسنجان، ملی حفاری و سایپا تهران در مرحله پلی آف قطعی شده است اما چهار بازی مشخص تیم های اول تا چهارم را مشخص خواهد کرد.

پلی آف مهمتر است، مقابل ملی حفاری همه چیز را قربانی نمی کنیم

در بازی مهم هفته روز جمعه، تیم هیئت فوتبال خراسان که با 53 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، رودرروی تیم ملی حفاری که با 52 امتیاز در رده سوم واقع شده است، قرار خواهد گرفت.

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل ملی حفاری گفت: همان طور که می دانید تکلیف چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف تعیین است و این بازی برای تعیین تیم های اول تا چهارم مهم می باشد. با تمام قوا در زمین حاضر خواهیم شد تا سه امتیاز را کسب کنیم. بازیکن مصدوم داریم و همین کار ما را سخت تر خواهد کرد اما پیروزی دور از دسترس نیست و با توجه به انگیزه بازیکنان و تمرین خوبی که پشت سر گذاشته ایم برای کسب سه امتیاز خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان در ادامه تأکید کرد: هر چند که پیروزی مقابل ملی حفاری برای ما مهم است اما این گونه نیست که تمام توان خود را به کار بگیریم زیرا مرحله پلی آف مهمتر خواهد بود. در پلی آف بازی های مهمتری خواهیم داشت و تیمی که می خواهد قهرمان شود برایش فرقی نمی کند که در این مرحله با چه تیمی بازی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امتیازهای تیم های اول تا چهارم نشان می دهد که به لحاظ فنی همه به هم نزدیک هستند و در مرحله پلی آف هر تیمی که بتواند از فرصت های خود به خوبی استفاده کند و شرایط روحی و روانی را داشته باشد، می تواند پیروز شود.

شریف درباره معایب مرحله پلی آف گفت: طولانی شدن مرحله اول مسابقات باعث شد بازیکنان زیادی مصدوم شوند. اگر تعداد تیم ها در مرحله اول کم شود، جذابیت پلی آف و کیفیت آن را افزایش خواهد داد اما حضور 13 تیم در مرحله اول، لیگ را فرسایشی کرد و همین فشار بر روی بازیکن ملی پوش تیم ها را نیز افزایش داد و باعث فشار روی ملی پوشان نیز شد.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره لغو دیدارهای تدارکاتی نیز گفت: بازی تدارکاتی هم به بازیکنان و هم کادر فنی کمک بسکمک می کند. بازی مقابل روسیه در اواخر اسفندماه یکی از اهداف کوتاه مدت تیم بود که متأسفانه لغو شد اما هنوز تورنمنت روسیه که اردیبهشت ماه سال آینده با حضور تیم هایی مانند پرتغال، اسپانیا و سوئد برگزار می شود به قوت خود باقی مانده است.

شریف در پایان اضافه کرد: فدراسیون در تلاش است تا بازی لغو شده را جبران کند. البته این مشکل مختص فوتسال زنان نیست، در بخش مردان نیز برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به خاطر تحریم ها و برخی مسائل دیگر مشکلاتی وجود دارد که این امر موقتی خواهد بود و فدراسیون پیگیر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 35

به "پلی آف مهمتر است، مقابل ملی حفاری همه چیز را قربانی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف مهمتر است، مقابل ملی حفاری همه چیز را قربانی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید