تور آفریقای جنوبی: هتلی ایرانی پسند در مرکز آفریقای جنوبی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در قلب کیپ تاون اقامتی کم نظیر داشته باشید

آفریقای جنوبی را اگر تاپ ترین مقصد گردشگری در جهان ندانیم اما مطمئنا یکی از تاپ ترین هاست، این کشور از یک مقصد فوق العاده برای سفر هیچ چیزی کم ندارد و به همین علت است که توجه ایرانی ها هم مدتی است به این کشور بی نظیر جلب شده است. یکی از برترین زمانهای سفر به آفریقای جنوبی، در نوروز و فصل بهار است که برترین آب و هوا رادارد. یکی از مهمترین مسئله های سفر مخصوصا در سفرهای خارج از کشور، موضوع اقامت است و به علت سوال های زیادی که جهانگرد ها درباره هتلهای خوب کیپ تاون از ما پرسیده اند، خبرنگاران هم میخواهد تا این پست را به معرفی یکی از برترین هتلهای کیپ تاون اختصاص دهد. ما را همراهی کنید.

تور آفریقای جنوبی: هتلی ایرانی پسند در مرکز آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

یکی از برترین هتل های کیپ تاون تاج نام دارد که درست در قلب شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی و در چند قدمی برجسته ترین نقاط گردشگری و توریستی این شهر واقع شده است.

هتل تاج (Taj hotel)

هتل تاج را در واقع می توان هتلی لوکس در شهر کیپ تاون دانست و با توجه به اینکه ایرانی های عزیز بیشتر سلیقه لوکس پسند دارند تا سنتی، تاج یکی از برترین اننخاب برای آنهاست. این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. می توانید از وای فای رایگان و صبحانه روزانه آزاد و شاتل رایگان به منطقه مشهور واتر فرانت (Waterfront) لذت ببرید.

بیشتر اتاق ها و سوییت های این هتل بالکن بزرگی رو به چشم انداز فوق العاده بیرون دارند و تمام اتاق ها به باشکوه ترین وجه ممکن دکور شده اند. اتاق های هتل بسیار مجهز هستند و همه آنها به سیستم تهویه هوا، تلویزیون های صفحه تخت، و اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

مهمانان هتل می توانند دسترسی رایگانی به سونا و سونای بخار و استخر داشته باشند و علاوه بر اینها یک باشگاه بزرگ و مجهز که با به روز ترین وسایل ورزشی تجهیز شده هم در آن وجود دارد که می توانید سلامتی تان را در طول سفر هم تضمین کنید.

درباره دسترسی هتل هم باید گفت که دسترسی خیلی خوبی دارد و تا فرودگاه بین المللی فقط کمتر از 20 کیلومتر فاصله دارد و همانطور که در بالا گفته شد، تاپ ترین نقاط گردشگری شهر مثل واتر فرانت و کوه Table فقط 10 دقیقه تا هتل فاصله دارند و بعلاوه خیابان معروف کیپ تاون با پای پیاده فقط 1 دقیقه است. علاوه بر این رستوران های شیک و با کیفیت زیادی در اطراف هتل وجود دارند و فرصت های خوبی برای امتحان کردن غذاهای سبک آفریقایی هستند.

البته رستوران نعنای این هتل، رنج وسیعی از غذاهای بین المللی را برای مهماانان سرو می نماید که کاملا شما را از استفاده از رستورانهای خارج هتل بی احتیاج می نماید، که پیشنهاد می کنیم حتما غذای دریایی تاج را امتحان کنید.

یکی از برترین نکاتی که درباره هتل تاج وجود دارد این است که افراد زیادی تصمیم می گیرند تا مراسمهای خاصی مثل تولد را در آن برگزار نمایند و این یک از نقاط قوت هتل و نشان دهنده کیفیت و سرویس دهی خوب آن است و ویژگی است که مهمانان را از این هتل راضی نگه می دارد.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1187

به "تور آفریقای جنوبی: هتلی ایرانی پسند در مرکز آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: هتلی ایرانی پسند در مرکز آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید