نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایر گفت: خانه های ورزش روستایی نگاه نویی بر توسعه ورزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش از، بهاری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایر در آیین تجهیز و راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی با بیان اینکه این زیرساخت ها به نوجوانان و جوانان روستا ها فرصت لازم را برای گذران فرصت ها خواهد داد، گفت: امروز 27 خانه روستایی در استان تجهیز می شوند تا شرایطی را برای گذران سالم اوقات فراغت روستائیان فراهم آوریم.

او اضافه کرد: از دل همین خانه هایی ورزش روستایی، ورزشکاران زیادی به تیم های ملی روانه شده اند که این امر حاصل کوشش روستائیان است.

اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری با بیان اینکه تجهیز خانه های ورزش روستایی بسیار حائز اهمیت است چرا که استعداد های روستایی انگیزه بالقوه بیشتری دارند، توضیح داد: با شناسایی این استعداد ها می توانیم با پرکردن اوقات آن ها از مهاجرت روستائیان و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

او با تاکید بر شناسایی، معرفی و پرورش استعداد ها در روستاها، اظهار کرد: توزیع عادلانه فرصت ها یکی از اولویت هاست.

اکبری با بیان اینکه با این فعالیت ها از فقر حرکتی جلوگیری و توسعه تندرستی و نشاط اجتماعی را دنبال خواهیم کرد، تاکید نمود: خانه های ورزش روستایی نگاه نویی بر توسعه ورزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری با تاکید بر همکاری سایر نهاد ها و ارگان ها، توضیح داد: هرچقدر به جامعه روستایی یاری کنیم می توانیم سلامت را تضمین کرد.

او با بیان اینکه بازی های بومی و محلی تداعی گر ارزش های دینی و هویت ملی هستند، مطرح کرد: بازی های بومی و محلی در توسعه گردشگری بسبار اثرگذار خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه امیدواریم با همکاری تمام نهاد ها در جهت ارتقای سطح سلامت مردم روستایی کوشش کنیم، گفت: با توجه به شرایط کرونا به عنوان مسئولین هر بخشی نباید به فکر این باشیم که کرونا وجود دارد و نمی توان فعالیت انجام داد.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در حال اجرا است، اظهار کرد: به محض اینکه شرایطی فراهم گردد در مورد برگزاری جام خوشه چین فعالیت خواهیم کرد.

او بیان نمود: کوشش خواهیم کرد در برگزاری این جام با دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و سایر ارگان ها و نهاد های مرتبط با ورزش روستایی همسو باشیم تا از موازی کاری پرهیز و خدمات بهتری به جامعه مخاطب ارائه دهیم.

اکبری بیان نمود: امیدواریم شرایطی فراهم گردد تا با توجه به امکانات در روستا ها به رشته های مختلف توجه گردد تا روستائیان نیز علاوه بر رشته های بومی سایر رشته ها را دنبال نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 322

به "نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه نو به توسعه ورزش با توجه به خانه های روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید