نوسازی و بازسازی رستوران

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، تغییرات رستوران ها از گذشته تا به امروز

امروزه خواستار غذاهای بیرونی، از سنتی گرفته تا فست فودها و … نسبت به گذشته چندین برابر شده، که در مقابل نیز تعداد رستوران ها نسبت به قبل افزایش چشم گیری داشته است.

نوسازی و بازسازی رستوران

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مردم بنا بر دلایل مختلفی مانند فشار کاری، فضای دلگیر ساختمان، جر و بحث و مسائل بین اعضای خانواده، یا حتی دریافت جشن تولد یا یک مهمانی عظیم و هزاران دلیل دیگر، برای گذراندن وقت خود و آرام کردن ذهن خودشان برای چند ساعت به رستوران ها مراجعه می نمایند.

حفظ فرم قدیمی رستوران

توجه به دکوراسیون رستوران

بنابراین اگر در کیفیت غذاها، چیدمان غذا، چیدمان وسایل رستوران، اهمیت به دکوراسیون داخلی و نمای بیرون ساختمان و … اهمیت دهید می توانید علاوه بر این که مشتریان ثابت خود را حفظ می کنید، افراد دیگر که به دنبال بهترین مکان برای گذراندن وقت خود با کسانی که دوستشان دارند، هستند را نیز به رستوران شیک و مجلل خود جذب کنید.

در زمان های قدیم رستوران ها فرم سنتی بیشتری داشتند و این حالت را حفظ می کردند اما امروزه این فرم سنتی تنها در رستوران هایی دیده می گردد که می خواهند یاد آن روزها را در ذهن افراد زنده نمایند که این مورد خود به تنهایی افراد زیادی را مجذوب آلاچیق ها و آب نماها و فضای سنتی رستوران می نماید.

بازسازی رستوران

این موضوع به قدری گسترده است که شما حتما برای این که اقدام به بازسازی مکانی بکنید باید از قبل اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهید تا پس از پرداخت هزینه کلان، متوجه ایراد ها و نقص های جدید بعد از بازسازی نشوید.

از این رو باید به تک تک جزییات رستوران که می خواهید تغییری در آن ایجاد کنید دقت کنید، مهم ترین نکته ای که قبل از بازسازی باید بگوییم این است که هرچقدر هم برای نمای کلی ساختمون و فضای داخلی آن کوشش کنید و آن را به بهترین نحو ممکن بازسازی کنید، اما اگر در کیفیت غذاها کوتاهی کنید رستوران شما به چشم نخواهد آمد!

بدون اغراق می گردد گفت دکوراسیون داخلی رستوران مهم ترین قسمت عملیات بازسازی می باشد، یعنی اگر بهترین متریال را برای دیوار و سقف و کفپوش در نظر بگیرید اما نتوانید این موارد را به خوبی در کنار هم قرار دهید هیچ کدام جلوه بصری نخواهد داشت.

بازسازی رستوران قدیمی

طراحی دکوراسیون رستوران

برای آغاز ضروری است طرح و شِمای کلی از رستورانتان را طراحی کنید تا بدانید هدف کلی شما از بازسازی رستوران و تغییر آن آمیزی دیوارتان یا در صورت نصب کاغذدیواری، به رنگ و طرح آن با توجه به رنگ میزها و جایگاه ها اهمیت دهید، بعد از انتخاب رنگ و کاغذدیواری مناسب، نوبت به نصب نورهای مخفی در قسمت هایی از دیوار کنید تا با روشن کردن آن ها در شب نمای فوق العاده ای را ایجاد کند.

همچنین استفاده از تابلوها و پوسترهای عظیم از غذاهای مختلف چه سنتی چه فست فود، در حدی که فضای کلی را شلوغ و پر تنش نکند نیز می تواند عامل مهمی در دکوراسیون داخلی شما به شمار برود.

مورد بعدی این است که اگر فضای داخلی رستورانتان به حالت سنتی قرار است باشد، بهتر است از آلاچیق ها، آب نما و برای دیوارها از کاغذ دیواری هایی با طرح آجر سه سانتی، چوب یا خود چوب بهره ببرید. درواقع هرچیزی که به نظر متریال طبیعی می باشد تا اون حالت سنتی را بتواند حفظ کند.

همچنین برای بازسازی رستوران هایی با فرم مدرن و کلاسیک استفاده از آکواریوم های عظیم که روی دیوار نصب شده و به کار بردن نور ملایم آّی در اطراف آکواریوم می تواند فضای دلنشین و زیبایی را برای مشتری ایجاد کند.

یا استفاده از گل و گیاه طبیعی در بخش های قابل دید افراد، خود روحیه دهنده است و با انرژی مثبت و خوبی که از خود ساطع می نمایند به افزایش اشتهای افراد نیز یاری می نماید که برای یک رستوران دار مسئله مهمی می باشد.

کفپوشی که برای رستوران خود در نظر می گیرید باید علاوه بر زیبایی دارای دوام و مقاومت سایشی بالایی باشد، قابل شست و شو باشد که از این جهت معمولا سرامیک های براق را در نظر می گیرند و همچنین ضد لغزندگی باشد.

نورپردازی رستوران

یکی از چیزهایی که به رستوران شما زیبایی می بخشد و می تواند آن را متفاوت با بقیه رستوران ها کند، نورپردازی و روشنایی رستوران می باشد، برای بازسازی ساختمان قدیمی که در آن می خواهید رستوران ایجاد کنید بهترین کار این است که طرح کلی رستوران خود را از قبل بکشید تا متوجه شوید چه درجه از روشنایی برای رستورانتان مناسب است.

به عنوان مثال اگر تم کلی رستورانتان شیک و مدرن است، از نورهایی با رنگ نارنجی و زرد می توانید بهره ببرید، اگر دیوارها و میزها و دکور کلی رنگ های تیره دارد پس از لامپ هایی که خیلی فضا را نورانی می نمایند خودداری کنید.

اهمیت دکوراسیون در بازسازی

سخن آخر:

پس برای بازسازی رستوران بهتر است علاوه بر کیفیت غذا، به طراحی دکوراسیون و به کار بردن متریالی با کیفیت بالا و با دوام نیز توجه کافی داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رویامل درباره بازسازی اماکن مختلف اطلاعات کسب کنید و در صورت داشتن پرسش با ما تماس حاصل بفرمایید.

منبع: رویا مال
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 410

به "نوسازی و بازسازی رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی و بازسازی رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید