ناگلسمان: هجومی ترین ترکیب بایرن را به مصاف لایپزیگ فرستادم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد هجومی ترین ترکیب باواریایی ها را مقابل تیم سابق خود به میدان فرستاده است.

ناگلسمان: هجومی ترین ترکیب بایرن را به مصاف لایپزیگ فرستادم

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان پس از رجحان سخت 3 بر 2 بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ گفت: پیروزی مهمی برای ما رقم خورد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم فرصت های گلزنی بسیاری به وجود آوردند. به نظرم نمی توانستیم جلوی گل دوم تیم لایپزیگ را بگیریم.

وی در خصوص استفاده از مثلث زهردار توماس مولر، لروی سانه و روبرت لواندوفسکی در خط حمله و استفاده از سه مدافع توضیح داد: تصمیم گرفتم هجومی ترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستم. در این بازی می توانستم به چهار مدافع بازی بدهم، اما نمی خواستم یک بازیکن را در خط حمله به خاطر آن فدا کنم.

سرمربی بایرن مونیخ که در زمان حضورش در لایپزیگ، کریستوفر انکونکو را در ترکیب تیم خود می دید، در این باره که این بازیکن 24 ساله می تواند گزینه خوبی برای بایرن باشد، گفت: من او را خیلی خیلی خوب می شناسم. من به همراه مارکوس کروشه (مدیر ورزشی پیشین لایپزیگ)، انکونکو را از پاریس به لایپزیگ آوردیم و به نظرم او بازیکنی فوق العاده است. با این حال همانطور که من گران بودم، کریستوفر هم خیلی گران است (با خنده).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1237

به "ناگلسمان: هجومی ترین ترکیب بایرن را به مصاف لایپزیگ فرستادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: هجومی ترین ترکیب بایرن را به مصاف لایپزیگ فرستادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید