موقعیت شکارچی در بازار کتاب

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رضا یزدانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، درباره این کتاب گفت: واحد تعاون یکی از واحدهای مهم در هر سپاه است و اتفاقات شنیدنی از ثبت نام و اعزام رزمنده ها، برگرداندن پیکر شهدا و تشییع و دفن آن ها، رساندن خبر شهادت رزمنده ها، سپردن وصیت نامه و وسایل شخصی شهدا به خانواده هایشان در ذهن مسئولان واحد تعاون لشکرها مثل گنجی پنهان است. در این کتاب از این دست خاطره ها فراوان است و برای مخاطب های جوان و جنگ ندیده شنیدنی است.

موقعیت شکارچی در بازار کتاب

مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری قم افزود: در تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افرادی وجود دارد که نامشان همچنان مغفول مانده است؛ افرادی که در طول سال های بعد از جنگ تحمیلی، نه خودشان به ثبت خاطرات خود پرداخته اند و نه کسی سراغ آن ها رفته است.

یزدانی توضیح داد: تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، به رغم فراوری آثار متعدد در طی بیش از چهل سال پس از انقلاب اسلامی، هنوز بکر و دست نخورده و کماکان نیازمند افرادی است که پا در این عرصه بگذارند و پای خاطرات صحنه گردانان واقعی انقلاب در قم بنشینند.

وی درباره کتاب موقعیت شکارچی، تازه ترین اثر حوزه هنری قم در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس و ادبیات پایداری که به زودی منتشر می گردد، آن را دربردارنده خاطرات حسین شکارچی از انقلابیون قدیمیی در قم دانست و مطرح نمود: حاج حسین شکارچی یکی از جوان های قم بوده است که قبل از انقلاب به دلیل کار در داروخانه برای ساخت مواد منفجره انقلابی های قم نقش مهمی داشته و در پخش اعلامیه و راه انداختن راهپیمایی و تظاهرات های شبانه در منطقۀ صفاییه و دورشهر فعالیت داشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 922

به "موقعیت شکارچی در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت شکارچی در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید