مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، خبرنگاران/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 13 شهر جنوب استان شروع شده، گفت: این شهرها عموما در حوزه مسکن و شهرسازی لارستان و در حوزه شهرستان های جنوبی فارس قرار دارند.

مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است

عطاءالله زمانی شنبه 10 مهرماه در سفر به شهرستان لارستان و بازدید از طرح اقدام ملی 169 واحدی در این شهرستان اضافه نمود: تا به امروز مقدمات اجرای مسکن ملی در شهرهای لار، اوز، خنج، گله دار، لامرد، گراش، اشکنان، بیرم، جویم، علامرودشت، عمادشهر، وراوی و مُهر فراهم شده است.

او با بیان اینکه در شهرهای جنوب فارس بیش از 1438 میلیارد ریال آورده متقاضیان تامین شده است، اضافه نمود: آورده متقاضیان سرمایه قابل توجهی برای شوع عملیات اجرایی مسکن اقدام ملی در جنوب استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: شاخص بهره مندی و استقبال از مسکن اقدام ملی در جنوب استان از میانه استقبال و بهره مندی بسیاری از نقاظ کشور و سایر منطقه ها فارس بیشتر است و این موضوع بیانگر عزم مدیران جهادی بنیاد مسکن در شهرهای جنوب فارس و بعلاوه پیگیری و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی در این منطقه ها است.

زمانی اسم کرد: در ساخت مسکن اقدام ملی با مشکل صدور پروانه روبه رو هستیم و در صورت تسریع در صدور پروانه ها شاهد توسعه بیشتر این طرح در استان خواهیم بود.

او اعلام نمود: در شهرهای زیر100 هزار نفر جمعیت استان که ساخت مسکن اقدام ملی برعهده بنیاد مسکن است در مجموع بیش از 42 هزار نفر ثبت نام کردند که بیش از 8700 نفر تایید شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس بعلاوه با بیان اینکه در این بین 158 پروژه در فارس به مرحله اخذ پروانه رسیده است، اسم کرد: برای اخذ پروانه با مشکل روبه رو هستیم و اگر در صدور پروانه ها تسریع گردد کار جلو می افتد.

زمانی با اشاره به اینکه راه و شهرسازی لارستان اداره کل مستقل است و زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی فارس نیست، گفت: با توجه به اینکه در حوزه لارستان ساخت 311 واحد شروع شده، بنابراین در مجموع عملیات اجرایی 469 واحد در استان شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1069

به "مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید