معمای سخت هوش؛ کدام تُنگ برای برداشتن شمش طلا ایمن است؟

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، در تصویر معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر، شما با یک معمای سخت روبرو هستید. سه تُنگ یا مخزن شیشه ای به تصویر کشیده شده است. درون هر تُنگ یک شمش طلا قرار گرفته است. شما تنها با دست می توانید شمس را از درون تُنگ خارج کنید. تُنگ نباید بشکند.

معمای سخت هوش؛ کدام تُنگ برای برداشتن شمش طلا ایمن است؟

این معما یا آزمون از آن دسته معما هایی است که شما باید از تمام ظرفیت و مهارت ذهنی و شناختی خود برای پیدا کردن تُنگ یا مخزن بدون خطر بهره ببرید. بدین ترتیب شما می توانید به شمش دست پیدا کنید.

این معمای تصویری شاید بسیار ساده به نظر برسد. اما وقتی توضیحات مربوط به معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر را بخوانید، خواهید فهمید که برای برداشتن بدون خطر شمس طلا باید از سلول های خاکستری مغزتان بیشتر بهره ببرید. بسیاری از کاربران پس از مدتی کلنجار رفتن به این آزمون خسته شده و خیلی سریع برای تماشا پاسخ به بخش پاسخ ها مراجعه کردند.

در تصویر معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر، شما با یک معمای سخت روبرو هستید. سه تُنگ یا مخزن شیشه ای به تصویر کشیده شده است. درون هر تُنگ یک شمش طلا قرار گرفته است. شما تنها با دست می توانید شمس را از درون تُنگ خارج کنید. تُنگ نباید بشکند.

در یکی از تنگ ها آب در حال جوشیدن قرار گرفته است. منبع آتش تمام نشدنی است. در تنگ دیگر تعدادی ماهی گوشتخوار خطرناک قرار گرفته اند؛ و در دیگری ماده اسیدی که ممکن است به بدن و دست آسیب جدی بزند.

با توجه به توضیحات و تصویر شما فکر می کنید چگونه می توانید به یکی از این شمش های طلا دسترسی پیدا کنید. با دقت به تصویر و توضیحات نگاه کنید و کوشش کنید پاسخ درستی ارائه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر

همان طور که اشاره شد شما تنها 8 ثانیه فرصت داشتید تا پاسخی مناسب به معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر ارائه دهید. اگر به فرصت و زمان بیشتر احتیاج دارید به بالا برگشته و بیشتر تمرکز کنید. شما به هدف اصلی که همان تمرین و ورزش دادن مغز است رسیده اید. اما کمی بیشتر تأمل می تواند بیشتر سلول های خاکستری مغزتان را به واکنش وادار کند و سلامت آن را تضمین کند

اما راهکار:

اولین مخرن، آب داغ است که آتش زیر آن خاموش ناپذیر است. پس این مخزن غیرممکن است. مخزن سوم نیز پر از مواد اسیدی خطرناک است. فقط دومین مخرن باقی می ماند. اشاره نشده است که در این مخزن دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد. به مرور زمان و به خاتمه رسیدن اندازه اکسیژن آب، ماهی های گوشتخوار خواهند مرد. پس تا آن زمان انتظار می کشیم و سپس شمش را از درون تنگ ماهی ها بر می داریم.

منبع:چشمک

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1417

به "معمای سخت هوش؛ کدام تُنگ برای برداشتن شمش طلا ایمن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای سخت هوش؛ کدام تُنگ برای برداشتن شمش طلا ایمن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید