بازسازی 32 اثر تاریخی فرهنگی سیستان و بلوچستان

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی فعالیت 32 کارگاه مرمتی در سطح استان شروع می گردد.

بازسازی 32 اثر تاریخی فرهنگی سیستان و بلوچستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجید کلانوری امروز 3 تیرماه 1400 اظهار کرد: معاونت میراث فرهنگی این اداره کل در راستای پیشبرد اهداف پیش بینی شده وزارت اقدام به فعال سازی کارگاه های بازسازیی نموده که به همین منظور برنامه ریزی برای بازسازی 32 اثر تاریخی استان در حال اجرا است و فعالیت این کارگاه ها به زودی شروع می گردد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه کرد: عمده فعالیت های صورت گرفته در این حوزه شامل اقدامات حفاظت اضطراری و استحکام بخشی آثار تاریخی استان می گردد.

او ادامه داد: بعضی از پروژه های بازسازیی استان به صورت مشارکتی و با همکاری دیگر دستگاه های دولتی و یا مالکان خصوصی در حال اجرا است.

کلانوری اعلام کرد: بازسازی و حفاظت بناهای تاریخی استان در امسال با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در حال اجرا است.

او از جمله مهم ترین پروژه های در حال بازسازی استان به بافت تاریخی روستاهای سه کوهه و قلعه نو و هم بازسازی بافت تاریخی باغ شهر جالق اشاره نمود و گفت: بازسازی قلعه سرباز، قلعه ناهوک و غیره از دیگر فعالیت های در حال اجرا است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 988

به "بازسازی 32 اثر تاریخی فرهنگی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 32 اثر تاریخی فرهنگی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید