آشنایی با سایت های کاریابی کانادا و یافتن شغل در کانادا

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سایت کاریابی محلی برای اتصال کارآفرینان و کارفرمایان با صاحبان مهارت می باشد. ابتدا ضروری است رزومه ای متناسب با شغل مورد نظرتان تهیه نموده و سپس عنوان مورد نظر را جستجو کنید. کارشناس فراوری، مدیر فروش یا هر عنوان دیگری در اکوسیستم استارتاپی امروز یافت می گردد. گفتنی است فقط داشتن سوابق یا مهارت ها کافی نمی باشد و برای برخی از کارآفرینان نوآوری در گردآوری و تدوین رزومه یا داشتن اعتماد به نفس لازم برای نوشتن اهداف بلند نیز حائز اهمیت است.

آشنایی با سایت های کاریابی کانادا و یافتن شغل در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این سایت ها گزینه های شما به نمایش در خواهند آمد و پس از انتخاب و ارسال رزومه، در صورت قبولی زمینه ارتباط بیشتر شما با کارفرما فراهم خواهد بود.

بهترین سایت های کاریابی در کانادا

رابرت هاف (Robert Half)

این سایت، که یکی از بهترین سایت های کاریابیست، برای هم کارفرما و هم متقاضیان کار امکاناتی را فراهم می کند. شما به عنوان متقاضی می توانید رزومه خود را کامل کرده و شرایط مطلوب کاری خود را معین کنید. سپس از بین گزینه ها موجود انتخاب نمایید. رابرت هاف یک سایت بین المللی بوده و فرصت های شغلی موجود در آن محدود به یک زمان و مکان نیستند.

این سایت همچینین در قسمت بلاگ خود، هدایت ها و مطالب مفیدی را در خصوص کارآفرینی و کاریابی قرار می دهد. این مطالب توسط تیم محتوایی سایت تهیه شده و نتیجه تحقیقات گسترده در خصوص محیط های کاری می باشند. رابرت هاف همچنین سالنامه ای در خصوص حقوق و مزایا منتشر می کند.

کریر بیلدر (Career builder)

یکی از بهترین سایت های حال حاضر برای کاریابی و یکی از محبوب ترین آن ها می باشد. در این سایت می توانید با استفاده از فیلتر های متنوع شغلی متناسب با خواسته ها و موقعیت فعلی تان پیدا کنید. کریر بیلدر با اخبار و روزنامه های سراسر کانادا ارتباط مستقیم دارد آگهی های شغلی را با جامعیت بسیار خوبی به نمایش می گذارد. این سایت جدا از خدمت کاریابی، توصیه های مربوط به زمینه های شغلی را نیز ارائه می دهد و منابع لازم برای نامزدهای یک شغل را به شما خواهد گفت. (این سایت با آی پی ایران قابل دسترسی نیست).

این دید (Indeed)

سایت و سازمانی دنیای بوده که در زمینه کاریابی محبوبیت زیادی کسب کرده است. به گفته یکی از مدیران ارشد آن، هر ثانیه 10 شغل جدید وارد این سایت می گردد. این دید، با آژانس های کاریابی مختلفی از سراسر دنیا در ارتباط است و اطلاعات جامعی را از شغل های موجود، به خصوص در کشور های عظیم و صنعتی، مثل کانادا، در خود جای داده است.

این دید همچنین ابزار رایگان رزومه سازی را به متقاضیان کار و کاربران خود می دهد.

الوتا (Eluta)

یک موتور جستجوی کانادایی که با بیش از 10هزار کارفرما در اقصی نقاط کانادا ارتباط دارد و آگهی های ارائه شده توسط آن ها را در معرض دید متقاضیان قرار می دهد. این سایت معمولا ی به صفحه کارفرمای اصلی و آگهی او به شما ارائه خواهد نمود. پس از ثبت نام در این سایت و معین کردن شاخص های مورد نظرتان برای فرصت شغلی (حقوق، موقعیت جغرافیایی، ارشدیت، میزان تحصیلات لازم و...)قادر خواهید بود به وسیله ای میلتان، از فرصت های شغلی جدید و متناسب با شاخص های معین شده توسط شما آگاه شوید.

جاب بوم (Jobboom)

سایتی محلی برای کبک کانادا که عظیمترین سایت کاریابی منطقه محسوب می گردد. جاب بوم همچنین پیشنهادات کاری با هر دو زبان رسمی (فرانسه و انگلیسی)را پشتیانی می کند. شما به عنوان یک متقاضی کاریابی می توانید رزومه خود را در این سایت پست کرده، به آگهی های منتشر شده ریپلای بزنید و یا مستقیما برای کاری نام خود را ثبت نمایید.

تمام تعاملات صورت گرفته در سایت به وسیله ای میل به شما اطلاع داده خواهد شد تا چیزی را از دست ندهید. بخش وبلاگ این سایت همچنین مطالبی درباره خودآموزی، ترند های بازار کار و جهت های کاری پرتقاضا منتشر می کند. مشاوره های کاری نیز بخش دیگر از خدمات این سایت را تشکیل می دهد.

دین (linkedin)

یک سایت بین المللی و جامع که کمتر کسی نام آن را نشنیده است. در این سایت رزومه هر فرد در قالب صفحه اش و با جزییات بالا به افراد دیگر نمایش داده می گردد. بیشتر از اینکه بتوان دین را سایت کاریابی دانست، باید آن را یک شبکه اجتماعی مخصوص صاحبان مهارت و کارآفرینان دانست. این شبکه اجتماعی به شما اجازه اتصال با افراد جدید و بالا بردن شانس کاریابی از این طریق را خواهد داد.

گلس دور (glassdoor)

در نگاه اول فقط یک سایت کاریابی معمولیست. با همان امکانات و بخش هایی که از روال عادی سایت های این چنینی سراغ داریم. اما نکته جالب توجه و رجحان این سایت نسبت به دیگر رقبا، وجود پایگاه داده ای عظیم از نقد و آنالیز شرکت ها توسط کارکنان آن هاست. با این امکان شما قادر خواهید بود محیط کاری را قبل از قرار دریافت درون آن، از نظر بگذرانید. خیلی از وقت ها افراد پس از قرار دریافت در موقعیت شغلی و عقد قرارداد، از تصمیم خود پشیمان می شوند. زیرا بدون بودن در یک محیط راهی برای ارزیابی آن وجود ندارد. گلس دور این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 449

به "آشنایی با سایت های کاریابی کانادا و یافتن شغل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سایت های کاریابی کانادا و یافتن شغل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید